Jeg er ny herinde men trænger til at dele min historie, da jeg er vildt i tvivl om hvad jeg skal gøre.
Jeg svævede på den lyserøde sky af kærlighed, blev som alle andre lovet guld og grønne skove af drømmefyren jeg elsker af hele mit hjerte, vi har været sammen i 12 mdr. jeg har dog ikke mødt hans familie og vi har en fortid sammen for 5 år siden. Jeg kunne mærke på ham at han har forandret sig, og langsomt udviklede alt sig til det positive, han ville ikke have tittel som kærester, men vi lavede alt sammen, jeg havde mødt hans venner, som alle er vilde med mig og som fortalte hvor forelsket han var i mig, og hvordan han havde forandret sig til det bedre, siden han mødte mig. Han sagde han var lykkelig med mig, og vi snakkede tit om en fælles fremtid, med børn, hus og bil. For nogle mdr siden gik snakken på, at han gerne vil have, jeg droppede p-pillerne og da min menstruation af en mærkelig grund udblev i 2 mdr. og jeg fik stærke smærter i underlivet, sagde min læge at jeg nok skulle holde pause med pillerne, indtil min cyklus blev stabil igen. Jeg sagde til ham at jeg ikke er på piller mere og kan blive gravid, men han ville ikke rigtig bruge kondom. For 14 dage siden fandt jeg så ud af at jeg er gravid og er nu i 7 uge, da jeg fortalte ham om det gik han i chock, da han slet ikke regnede med at det kunne ske. Nu vil han så have at jeg får en abort, da han ikke ønskede børn og ikke kan se sig selv som far. Han er 29 år gammel og sagde til mig i går : "Jeg har ødelagt min drøm om at få en elsket familie. Og nu bliver det sværer for mig at finde en drømme-familie, fordi jeg har et barn, har du virkelig lyst til at være alene-mor og starte en familie op uden en mand til at dele det hele med?" Min verden braste sammen men jeg ønsker at beholde det lille barn som jeg bærer i min mave, samtidig er jeg skræmt ved tanken om, at jeg skal stå alene med alt. Jeg er 26 år gammel, og uddannet pædagog til februar. Jeg troede netop at hans om min drømme-familie var os to sammen, med vores børn. Er det andre gravide herinde, som også er alene og bange for fremtiden?
Anmeld