Eftermiddagsmad når de er 8mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

morethanperfect

Mia&Tonny skriver:

Min datter vil slet ikke smage på de der færdig nogen, har hun aldrig ville... Stædige bette tøs

Hehe , træls ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

sismofutten

Mia&Tonny skriver:

Åh tak søde, du kommer sgu altid med de gode råd  

Jo jo, på alle andre tider af døgnet spiller det 100% med maden, hvordan går det hos jer?

Vi har lige været i samme situation, for ca. 1 måned siden, så den lå lige til højre benet :-)

Og dejligt at det ellers køre med maden - hvad med nætterne, har I fået styr på dem?

Og her går det også bare super godt med maden - hun har dog haft en lille uge, hvor hun ikke rigtig har spist noget, ved ikke om der er ved at være tænder på vej, eller bare fordi hun har været lidt snottet..
Men ellers spiser hun ALT jeg putter i munden på hende, så det er super skønt :-)

Anmeld

28. juni 2011

Mia&Allan

sismofutten skriver:

Vi har lige været i samme situation, for ca. 1 måned siden, så den lå lige til højre benet :-)

Og dejligt at det ellers køre med maden - hvad med nætterne, har I fået styr på dem?

Og her går det også bare super godt med maden - hun har dog haft en lille uge, hvor hun ikke rigtig har spist noget, ved ikke om der er ved at være tænder på vej, eller bare fordi hun har været lidt snottet..
Men ellers spiser hun ALT jeg putter i munden på hende, så det er super skønt :-)

Nætterne kører bare som smurt... Prinsessen har selv lært at finde sutten, for det meste og sover nu mellem 10 og 12 timer om natten - uden vrøvl når hun skal puttes

Alt kører bare på skinner nu, det er så dejligt... Og hun er bare blevet den lille glade pige igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.