Ang. dagpleje - hvad der medbringes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

sarahb

sismofutten skriver:

Tak - det lyder som en sød dp - håber også min er sådan :-)

Har du så slet ikke noget med om morgnen, når du aflevere dit barn?

nej slet ikke. Har oplevet en gang hvor jeg kom og skiftetøjet var taget i brug, så måtte jeg tage et nyt sæt med næste dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

sarahb

sismofutten skriver:

Nej, det kan jeg altså godt forstå - også hvis man skal noget i weekenderne, og lignende :-)

ja nemlig, jeg synes det er så besværligt. Så købte bare ekstra af alt. Der er tilbud alle vegne, så det kan findes forholdsvis billigt jo.

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

sarahb skriver:

ja nemlig, jeg synes det er så besværligt. Så købte bare ekstra af alt. Der er tilbud alle vegne, så det kan findes forholdsvis billigt jo.

Tusind tak for svar :-)

Anmeld

23. juni 2011

sarahb

sismofutten skriver:

Tusind tak for svar :-)

det var da bare SÅ lidt.

held og lykke med det hele

Anmeld

23. juni 2011

Brams

Hejsa,

Jeg ville lige høre, til dem af Jer, som skal medbringe bl.a. skiftetøj i dagplejen - tager I det med hjem hver dag, eller lader I det ligge? Og har Jeres børn en lille taske med, eller hvordan?

Det er mere fordi at min dagpleje går i en legegruppe, 1-2 gange om ugen, så påtænker at jeg tager det med hjem, da jeg jo også vil aflevere hende i legegruppe selv, samt hvis vores dagpleje bliver syg, skal hun jo i gæstedagpleje..

Lærke har en taske stående nede hos DP.

Vi tager den ikke med hjem hver dag. Fredag er de i legestue, så der har vi fået tasken med hjem om torsdagen, så vi kan medbringe den om fredagen nede i legestuen. Hver weekend har vi den med hjemme så vi kan tjekke hvad der mangler

Skal hun i gæstedagpleje, henter vi bare tasken hos vores egen DP inden vi kører til gæstedagplejeren.

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

Brams skriver:

Lærke har en taske stående nede hos DP.

Vi tager den ikke med hjem hver dag. Fredag er de i legestue, så der har vi fået tasken med hjem om torsdagen, så vi kan medbringe den om fredagen nede i legestuen. Hver weekend har vi den med hjemme så vi kan tjekke hvad der mangler

Skal hun i gæstedagpleje, henter vi bare tasken hos vores egen DP inden vi kører til gæstedagplejeren.

Nå ja, det var da også smart at gøre det på den måde :-)

Tak for dit svar :-)

Anmeld

23. juni 2011

mth1987

sismofutten skriver:

Har I ikke regntøj, gummistøvler, termodragt og lignende læggende hos DP?

Jo vi har både et sæt hjemme og hos dp

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

mth1987 skriver:

Jo vi har både et sæt hjemme og hos dp

Ok - tak for svar :-)

Anmeld

23. juni 2011

mth1987

sarahb skriver:

tager dp ikk selv det ekstra med i legestuen, det gør min i hvert tilfælde.

Vi har en taske med bleer, skiftetøj og dyne til barnevogn. Men det er en del af dp her hvor vi bor, tror heller ikk hun ville ku ha 4 børns ting med på hendes cykel...

Anmeld

23. juni 2011

SHERO

Hun har et sæt skiftetøj liggende fast, og jeg har regntøj med om mandagen, hvis det ikke blir regnvejr når jeg henter tager jeg det først med hjem fredag.. DP pakker taske hvis de skal i legestue mv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.