Ang. dagpleje - hvad der medbringes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
34 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

sismofutten

Hejsa,

Jeg ville lige høre, til dem af Jer, som skal medbringe bl.a. skiftetøj i dagplejen - tager I det med hjem hver dag, eller lader I det ligge? Og har Jeres børn en lille taske med, eller hvordan?

Det er mere fordi at min dagpleje går i en legegruppe, 1-2 gange om ugen, så påtænker at jeg tager det med hjem, da jeg jo også vil aflevere hende i legegruppe selv, samt hvis vores dagpleje bliver syg, skal hun jo i gæstedagpleje..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Mira0911

sismofutten skriver:

Hejsa,

Jeg ville lige høre, til dem af Jer, som skal medbringe bl.a. skiftetøj i dagplejen - tager I det med hjem hver dag, eller lader I det ligge? Og har Jeres børn en lille taske med, eller hvordan?

Det er mere fordi at min dagpleje går i en legegruppe, 1-2 gange om ugen, så påtænker at jeg tager det med hjem, da jeg jo også vil aflevere hende i legegruppe selv, samt hvis vores dagpleje bliver syg, skal hun jo i gæstedagpleje..

Vores har en taske med skiftetøj osv osv, og det aflevere vi Mandag og tager det med hjem igen Fredag... 

Anmeld

22. juni 2011

Mor til L&S

sismofutten skriver:

Hejsa,

Vores skiftetøj ligger fast i DP og nu hun så tager det i brug tager vi nyt med næste dag!

Skulle DP blive syg og hun skal i gæste DP tager jeg bare et sæt skiftetøj med derhen!

Anmeld

22. juni 2011

Lone Jakobsen

her har børnene 2 kasser med skiftetøj, og de fylder bare op når der mangler noget.

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

Mira0911 skriver:

Vores har en taske med skiftetøj osv osv, og det aflevere vi Mandag og tager det med hjem igen Fredag... 

Og så har I bare ekstra derhjemme, hvis de nu skal et andet sted hen en dag, grundet f.eks. sygdom?

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

Mor til Liva skriver:

Vores skiftetøj ligger fast i DP og nu hun så tager det i brug tager vi nyt med næste dag!

Skulle DP blive syg og hun skal i gæste DP tager jeg bare et sæt skiftetøj med derhen!

Ja, det kunne man jo selvfølgelig også bare gøre - så slipper man får at hive det med frem og tilbage hver dag :-)

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

nutche skriver:

her har børnene 2 kasser med skiftetøj, og de fylder bare op når der mangler noget.

Åh ja, det var skisme også smart

Anmeld

23. juni 2011

lucas<3

sismofutten skriver:

Hejsa,

vores taske skal vi ha med hjem hver dag og os se om der mangler tøj..

Anmeld

23. juni 2011

mth1987

sismofutten skriver:

Og så har I bare ekstra derhjemme, hvis de nu skal et andet sted hen en dag, grundet f.eks. sygdom?

Ekstra...? Det vel bare almindeligt tøj. Vores dp er i legestue en gang om ugen og der pakker vi taske og så har hun også noget hos dp. Så medmindre du kun har et sæt tøj er der vel ikk noget problem

Anmeld

23. juni 2011

sarahb

vi har fast liggende:
Regntøj, gummistøvler, et ekstra sæt tøj, en trøje, vanter, termosæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.