Ang. dagpleje - hvad der medbringes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

B&J

vi får aldrig vores skifte tøj med hjem det står i pusletasken sammen med en masse andet og hvis han skal i legestuen dagen efter får vi pusletasken med hjem eller hvis han skal i gæstedagpleje så får vi den også med hjem så vi kan tage den med ud til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

sarahb

mth1987 skriver:

Ekstra...? Det vel bare almindeligt tøj. Vores dp er i legestue en gang om ugen og der pakker vi taske og så har hun også noget hos dp. Så medmindre du kun har et sæt tøj er der vel ikk noget problem

tager dp ikk selv det ekstra med i legestuen, det gør min i hvert tilfælde.

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

lucas<3 skriver:

vores taske skal vi ha med hjem hver dag og os se om der mangler tøj..

Så der er simpelthen "regler" - det var da dejlig nemt ;-)

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

mth1987 skriver:

Ekstra...? Det vel bare almindeligt tøj. Vores dp er i legestue en gang om ugen og der pakker vi taske og så har hun også noget hos dp. Så medmindre du kun har et sæt tøj er der vel ikk noget problem

Har I ikke regntøj, gummistøvler, termodragt og lignende læggende hos DP?

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

sarahb skriver:

vi har fast liggende:
Regntøj, gummistøvler, et ekstra sæt tøj, en trøje, vanter, termosæt.

Og hvad så hvis de skal i gæstedp en dag, grundet f.eks,. sygdom? Har du så ekstra liggen derhjemme?

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

sarahb skriver:

tager dp ikk selv det ekstra med i legestuen, det gør min i hvert tilfælde.

Jo, men nogen gange vil jeg komme til at aflevere hende direkte i legestuen - men så tager DP vel det med hjemmefra - jeg ved det ikke, kan du nok godt høre :-) Men jo, smartest ville da være, at hun bare tager det med, også selvom min datter bliver afleveret direkte i legestuen..

ARGH, det er da lidt forvirrende skrevet - håber du forstår hvor jeg gerne vil hen :-)

Anmeld

23. juni 2011

sarahb

sismofutten skriver:

Jo, men nogen gange vil jeg komme til at aflevere hende direkte i legestuen - men så tager DP vel det med hjemmefra - jeg ved det ikke, kan du nok godt høre :-) Men jo, smartest ville da være, at hun bare tager det med, også selvom min datter bliver afleveret direkte i legestuen..

ARGH, det er da lidt forvirrende skrevet - håber du forstår hvor jeg gerne vil hen :-)

her tager dp det med uanset om jeg afleverer hos hende eller i legestuen. De har en lille pose taske hver som hun tager med. Også hvis der skulle regne osv så har hun alt med til dem
Men ja det er forvirrende..

Anmeld

23. juni 2011

sarahb

sismofutten skriver:

Og hvad så hvis de skal i gæstedp en dag, grundet f.eks,. sygdom? Har du så ekstra liggen derhjemme?

ja af alle ting har jeg derhjemme også. regntøj, gummistøvler, termotøj, sutsko osv osv. Jeg gider simpelthen ikke slæbe det ud og hjem konstant og så glemmer man det lige osv osv.

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

sarahb skriver:

her tager dp det med uanset om jeg afleverer hos hende eller i legestuen. De har en lille pose taske hver som hun tager med. Også hvis der skulle regne osv så har hun alt med til dem
Men ja det er forvirrende..

Tak - det lyder som en sød dp - håber også min er sådan :-)

Har du så slet ikke noget med om morgnen, når du aflevere dit barn?

Anmeld

23. juni 2011

sismofutten

sarahb skriver:

ja af alle ting har jeg derhjemme også. regntøj, gummistøvler, termotøj, sutsko osv osv. Jeg gider simpelthen ikke slæbe det ud og hjem konstant og så glemmer man det lige osv osv.

Nej, det kan jeg altså godt forstå - også hvis man skal noget i weekenderne, og lignende :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.