9+2 og lysebrunt udflåd???:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

baby012

Nu har jeg prøvet at miste en del gange, og det du beskriver lyder for mig som "rester" der sidder i livmoderen fra inden du blev gravid.. det havde jeg også selv i starten a denne graviditet helt indtil 11. uge --

når man mister, så er man ikke i tvivl.. det gør vandvittigt ondt, MEGET mere end alm mens smerter.. og man bløder meget mere kraftigt, og i klumper. 

så længe det ikke ligner desideret blod, og du ikke har mere ondt end normalt, så er der ikke noget at være bange for det er helt normalt at man har alm. mens smerter engang imellem, det gør jo ondt at livmoderen udvider sig.. så tag du en dyb indånding.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Men skal jeg slappe mere af??? Kan det være det???

Anmeld

22. juni 2011

SSL

Anonym skriver:

hvor længe varede det?

Skal jeg arbejde imorgen? Sidder på kontor..

Ej, sørens - var lige logget af igår.. Men det var over to 'klatter', for at lyde lidt klam.. Men så stoppede det.. Er det stoppet hos dig?

Det er fint at holde sig i ro, vil lægen råde til - men det er fordi de skal råde dig sådan.. Hvis dit arbejde ikke er fysisk hårdt, synes jeg sagtens du kan tage afsted

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Det ok

Jeg sidder på kontor og klarede de 8 timer idag, og mit udflåd er normalt igen Weeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.