9+2 og lysebrunt udflåd???:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er 9+2 idag og har lige opdaget jeg har MEGET lysebrunt udfåd, der var ikke meget...

Har ikke ondt eller noget...

HVAD betyder det nu? er jeg måske ved at abortere????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

RiUL

Anonym skriver:

Jeg er 9+2 idag og har lige opdaget jeg har MEGET lysebrunt udfåd, der var ikke meget...

Har ikke ondt eller noget...

HVAD betyder det nu? er jeg måske ved at abortere????

Tror det er ganske normalt

Jeg havde også lysebrunt udflåd tidligt i min graviditet Så længe du ikke bløder, så er alt okay

Anmeld

21. juni 2011

Fenja09

Det oplevede jeg også tidligt i min graviditet - tror ikke du har nogen grund til bekymring, hvis du ikke har ondt eller bløder.

/Fenja

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

hvor er i søde tak..

jeg er bare så bange og ked af.. lægevagten sagde også at det ikke lød som om der var ved at ske noget.. vi har også set liv 2 gange

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

RiUL skriver:

Tror det er ganske normalt

Jeg havde også lysebrunt udflåd tidligt i min graviditet Så længe du ikke bløder, så er alt okay

hvor tidligt oplevede du det? hvorlænbge gik der for det gik over?

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Det oplevede jeg også tidligt i min graviditet - tror ikke du har nogen grund til bekymring, hvis du ikke har ondt eller bløder.

/Fenja

hvor længe gik der før det gik over? jeg er så nervøs..

Anmeld

21. juni 2011

Fenja09

Anonym skriver:

hvor længe gik der før det gik over? jeg er så nervøs..

Jeg tror jeg havde det i et par dage og fik det så igen efter lidt tid, men stadig kun et par dage. Jeg pletblødte også og bebsen fejlede ingenting, så synes ikke du skal gå og være nervøs

Det er ikke sådan, at du på nuværende tidspunkt skulle have haft din menstruation, hvis du ikke var gravid?

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg tror jeg havde det i et par dage og fik det så igen efter lidt tid, men stadig kun et par dage. Jeg pletblødte også og bebsen fejlede ingenting, så synes ikke du skal gå og være nervøs

Det er ikke sådan, at du på nuværende tidspunkt skulle have haft din menstruation, hvis du ikke var gravid?

ok.. lå du ned i flere dage eller?

min cyklus er mellem 26-33 dage, og er 9+2 +/- 7 dage jo, da min cyklus svinger meget, så jo i princippet kunne det godt være denb tid hvor jeg skulle have haft mens...

Anmeld

21. juni 2011

Fenja09

Anonym skriver:

ok.. lå du ned i flere dage eller?

min cyklus er mellem 26-33 dage, og er 9+2 +/- 7 dage jo, da min cyklus svinger meget, så jo i princippet kunne det godt være denb tid hvor jeg skulle have haft mens...

Nej jeg har på intet tidspunkt været sengeliggende, men skulle bare undgå at støvsuge og lave andre fysiske ting, som kan være lidt hårde ved kroppen - også sex. Ventede med sex til efter NF-scanningen, efter råd fra læge og jordemoder.

Det kan sagtens være fordi, at du på nuværende tidspunkt ville have haft din menstruation - der er mange der har brunligt udflåd tidligt i graviditeten og det betyder ikke at der er noget galt. Hvis du er meget nervøs synes jeg da, at du skal kontakte din læge i morgen og høre ad.

Anmeld

21. juni 2011

Nynne88

Jeg havde brunt pletblødning fire gange i løbet af de 12 første uger - og alt var fint. Det varede kun én dag af gangen og så gik der en uge, hvorefter det så kom igen.

Det må ikke begynde at bløde rigtigt og må ikke gøre mens agtigt ondt - det er helt normalt at bløde lidt i starten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.