9+2 og lysebrunt udflåd???:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

RiUL

Anonym skriver:

hvor tidligt oplevede du det? hvorlænbge gik der for det gik over?

Inden uge 12, og det var der i 2 dages tid Men var ved lægen, og der var ingenting galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

SSL

Dét oplevede jeg også for nogle uger siden, og det er vidst ret normalt, så længe det ikke er frisk blod og at det ikke gør ondt

Så tag en dyb indånding, og glæd dig fortsat over din spire i mavsen

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Dét oplevede jeg også for nogle uger siden, og det er vidst ret normalt, så længe det ikke er frisk blod og at det ikke gør ondt

Så tag en dyb indånding, og glæd dig fortsat over din spire i mavsen

hvor længe varede det?

Skal jeg arbejde imorgen? Sidder på kontor..

Anmeld

21. juni 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Jeg er 9+2 idag og har lige opdaget jeg har MEGET lysebrunt udfåd, der var ikke meget...

Har ikke ondt eller noget...

HVAD betyder det nu? er jeg måske ved at abortere????

Jeg havde det også i tidlig graviditet.
- det er først når der er meget stærke mavesmerter og blødning du skal være bekymret. så træk du bare vejret stille og roligt.

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for de beroligende ord.. Natten er gået uden smerter og der intet kommet fra upthere..

Der var ikke særlig meget lysebrunt deroppe idag, da jeg lige ville "tørre" mig deroppe for at se, men det var lysere end igår.. Så er positiv og er taget på arbejde...

Men, bør jeg ringe til lægen kl. 8?

Anmeld

22. juni 2011

TbCp

Jeg  har også blødt... er 8+5 idag... jeg fik en akutscanning og det viste sig at jeg har polypper på livmoderhalsen som blødte... den lille havde det heldigvis godt!

Så længe du ikke styrtbløder og du ikke har smerter så tror jeg ikke du skal være urolig... men det er så let at sidde og sige! Jeg ved godt at det intet hjælper før du selv har set at alt er ok derinde...

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg  har også blødt... er 8+5 idag... jeg fik en akutscanning og det viste sig at jeg har polypper på livmoderhalsen som blødte... den lille havde det heldigvis godt!

Så længe du ikke styrtbløder og du ikke har smerter så tror jeg ikke du skal være urolig... men det er så let at sidde og sige! Jeg ved godt at det intet hjælper før du selv har set at alt er ok derinde...

He - jeg er 9+4 idag - regnede sku da forkert igår

Men, nej - jeg har det sådan hvis der ikke sker mere end nu, og måske lidt mere lysebrunt og sådan, så der jo ingen grund til at købe scanning, for jeg får jo ikke en af lægerne før jeg har blødt.. ringer lige til min læge kl 8, bare for en sikkerhedsskyld..

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lette mens smerter nu..

Hvis jeg prutter så går de faktisk væk, så mon ikke det bare en masse luft i maven/tarmsystemet??

Anmeld

22. juni 2011

Maise

jeg pletblødte fra uge 8 til uge 30 i min graviditet. blev sygemeldt pga. det. sarte slimhinder og blødkar var årsagen. De konstaterede de ved mange scanninger.

men det er helt normalt at pletbløde i graviditeten.

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

jeg pletblødte fra uge 8 til uge 30 i min graviditet. blev sygemeldt pga. det. sarte slimhinder og blødkar var årsagen. De konstaterede de ved mange scanninger.

men det er helt normalt at pletbløde i graviditeten.

Rart og høre, især fordi jeg bløder jo ikke engang. det bare lidt brunt udflåd, og det som om det på tilbagegang. I hvert fald lige nu. Så ro og hvile og tage det som det kommer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.