sex under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

rogerrasch

-Sigrid- skriver:

Jeg er ked af du mistede, det er det værste 

Men sex, og især orgasme kan være godt under graviditeten, både for dig og baby 

okay super så må vi dyrke en masse af det hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

rogerrasch

Kellie skriver:

Har kun hørt man skal være forsigtig ved risikograviditeter. Sund fornuft og som de sagde i mission baby. Det ville være ulogisk om det der gjorde barnet var kommet derind, også skulle være det der fik det ud. Det er kendt som en skrøne.. 

ja okay mig bekendt er det i hvertfald ikke risiko graviditet, men ikke til at vide har først første graviditets undersøgelse på mandag

Anmeld

22. juni 2011

rogerrasch

Topp skriver:

barenet ligger i livmoderen - og der kommer han ikke op *GG* så bare gå til den

super 

Anmeld

22. juni 2011

chael

hej i gravide derude, jeg er gravid men ikke så langt henne endnu, og min kæreste er bange for at have sex hvis jeg nu skulle tabe barnet igen, hvad er jeres erfaring med sex tidlig i graviditeten?? 

Har ægget sat sig fast, har ægget sat sig fast. Der kan ikke ske noget. Og skulle der, hvilket der selvfølgelig ikke gør, ske noget, så er det ikke pga. sex.

*Camilla 26+0

Anmeld

22. juni 2011

rogerrasch

chael skriver:

Har ægget sat sig fast, har ægget sat sig fast. Der kan ikke ske noget. Og skulle der, hvilket der selvfølgelig ikke gør, ske noget, så er det ikke pga. sex.

*Camilla 26+0

tak... ved ikk om det har sat sig fast endnu men håber det da

Anmeld

22. juni 2011

mortilflere

Hvis der er riciko ved sex havde de sagt det , hilsen Am der blev sendt på græs i 2 af sine ...

Anmeld

22. juni 2011

Muffinmus

hvis man ikke bløder eller lign er der intet der hindrer sex.....

Men, jeg kan godt forstå ham, jeg var også stok stædig med min søn fordi jeg havde oplevet en MA, så nægtede manden sex de første 8-9 ugers tid, til den værste fare var overstået.

Men det var kun inde i mit hoved den var gal jo:-)

Anmeld

22. juni 2011

bobbles

barnet tager ikke skade, det snakkede jeg nemlig os med min læge med da jeg blødte da jeg ikke var så langt henne og barnet lægger godt beskyttet i livmoren så det tager ikke skade ved sex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.