sex under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.947 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

rogerrasch

hej i gravide derude, jeg er gravid men ikke så langt henne endnu, og min kæreste er bange for at have sex hvis jeg nu skulle tabe barnet igen, hvad er jeres erfaring med sex tidlig i graviditeten?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Peanut

rogerrasch skriver:

hej i gravide derude, jeg er gravid men ikke så langt henne endnu, og min kæreste er bange for at have sex hvis jeg nu skulle tabe barnet igen, hvad er jeres erfaring med sex tidlig i graviditeten?? 

Har set i Mission: Baby fra 2009 at det ikke har nogen betydning 

Anmeld

21. juni 2011

rogerrasch

Peanut skriver:

Har set i Mission: Baby fra 2009 at det ikke har nogen betydning 

heh okay takker så længe det vel bare er blid sex??

Anmeld

21. juni 2011

PernilleogDennis

så længe det ikke gør ondt ser jeg ingenting galt med det, måske lidt forsigtig i starten hvis du får det bedre af det. Det gjorde vi da jeg også mistede vores den første, og Dennis var sikker på det  var pga hård sex, hvilket jeg ikke tror, men det gav ham ro i sindet at vi så gjorde det stille og roligt indtil uge 12 var nået..

Anmeld

21. juni 2011

rogerrasch

PernilleogDennis skriver:

så længe det ikke gør ondt ser jeg ingenting galt med det, måske lidt forsigtig i starten hvis du får det bedre af det. Det gjorde vi da jeg også mistede vores den første, og Dennis var sikker på det  var pga hård sex, hvilket jeg ikke tror, men det gav ham ro i sindet at vi så gjorde det stille og roligt indtil uge 12 var nået..

okay 1000 tak lige det svar jeg ledte efter for gider altså ikk gå i 9 måneder uden sex 

Anmeld

21. juni 2011

PernilleogDennis

rogerrasch skriver:

okay 1000 tak lige det svar jeg ledte efter for gider altså ikk gå i 9 måneder uden sex 

Haha, neeeej puha, det ville jeg heller ikke kunne undvære

Anmeld

21. juni 2011

rogerrasch

PernilleogDennis skriver:

Haha, neeeej puha, det ville jeg heller ikke kunne undvære

hehe tror jeg ikk der er så mange der kan hehe

Anmeld

21. juni 2011

Fenja09

Der skulle ikke være noget i vejen for at have sex  tidligt i graviditeten. Jeg blødte lidt da jeg var 8-9 uger henne og fik af vide at jeg skulle forholde mig ro og helst ikke dyrke sex til efter NF-scanningen. Så har du ingen smerter, blødninger eller andet, så vil jeg mene at i sagtens kan dyrke sex uden bekymringer.

/Fenja

Anmeld

21. juni 2011

rogerrasch

Fenja09 skriver:

Der skulle ikke være noget i vejen for at have sex  tidligt i graviditeten. Jeg blødte lidt da jeg var 8-9 uger henne og fik af vide at jeg skulle forholde mig ro og helst ikke dyrke sex til efter NF-scanningen. Så har du ingen smerter, blødninger eller andet, så vil jeg mene at i sagtens kan dyrke sex uden bekymringer.

/Fenja

okay tusind tak 

Anmeld

21. juni 2011

Mettefpigen

Jeg blødte også lidt i starten da vi havde sex... Men blev undersøgt og da kunne han ikk se at der var noget galt.. Så stille og roligt sex i starten, også stoppe hvis det gør ondt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.