sex under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Frk.S

Det kan i sagtens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

rogerrasch

Mettefpigen skriver:

Jeg blødte også lidt i starten da vi havde sex... Men blev undersøgt og da kunne han ikk se at der var noget galt.. Så stille og roligt sex i starten, også stoppe hvis det gør ondt..

okay cool... tro mig jeg er pylret efter sex går konstant på toilettet for at være sikker på jeg ikk bløder 

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

rogerrasch skriver:

hej i gravide derude, jeg er gravid men ikke så langt henne endnu, og min kæreste er bange for at have sex hvis jeg nu skulle tabe barnet igen, hvad er jeres erfaring med sex tidlig i graviditeten?? 

Vi havde almindelig sex? Vi slår ikke hinanden, og bruger kun ... øhm, almindelig sex, uden legetøj Men vil ikke sige at vi var mere forsigtige eller noget 

Anmeld

21. juni 2011

rogerrasch

-Sigrid- skriver:

Vi havde almindelig sex? Vi slår ikke hinanden, og bruger kun ... øhm, almindelig sex, uden legetøj Men vil ikke sige at vi var mere forsigtige eller noget 

hehe jeg har også lidt svært med at være forsigtig specielt når der går så langt tid imellem fordi han er så nervøs for at jeg skulle miste

Anmeld

21. juni 2011

-Sigrid-

rogerrasch skriver:

hehe jeg har også lidt svært med at være forsigtig specielt når der går så langt tid imellem fordi han er så nervøs for at jeg skulle miste

Hvis du skulle miste, var det fordi der er noget galt med babyen 

Anmeld

22. juni 2011

rogerrasch

-Sigrid- skriver:

Hvis du skulle miste, var det fordi der er noget galt med babyen 

det er også det jeg fik at vide sidste gang jeg mistede 

Anmeld

22. juni 2011

Topp

rogerrasch skriver:

hej i gravide derude, jeg er gravid men ikke så langt henne endnu, og min kæreste er bange for at have sex hvis jeg nu skulle tabe barnet igen, hvad er jeres erfaring med sex tidlig i graviditeten?? 

barenet ligger i livmoderen - og der kommer han ikke op *GG* så bare gå til den

Anmeld

22. juni 2011

Nille-pigen

rogerrasch skriver:

Tror man skal tage den med ro... jeg ville da i hvert tilfælde være mere forsigtig, hvis vi havde sex... men siden han er tilbage i afghanistan så må jeg leve uden...  indtil han kommer hjem igen og der er jeg 14 uger henne, så der bliver nu nok gået til den... 

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

rogerrasch skriver:

det er også det jeg fik at vide sidste gang jeg mistede 

Jeg er ked af du mistede, det er det værste 

Men sex, og især orgasme kan være godt under graviditeten, både for dig og baby 

Anmeld

22. juni 2011

Annette A

Har kun hørt man skal være forsigtig ved risikograviditeter. Sund fornuft og som de sagde i mission baby. Det ville være ulogisk om det der gjorde barnet var kommet derind, også skulle være det der fik det ud. Det er kendt som en skrøne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.