gode råd inden pb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Fenja09

Anonym skriver:

det er da øv at der ikke findes sminke uden det i, alle dagligdags tingene du skrev bruger vi allerede, så det lyder til vi ikke skal lave det store om

Man kan finde enkelte produkter indenfor div. mærker, f.eks fandt jeg en foundation fra Clinique uden parfume og parabener, men det var det eneste de lavede indenfor det mærke og så skal man jo også betale for det - gav næsten 400 kr!  Det var stort set det eneste jeg kom hjem med den dag af med make-up som var ok at bruge når man er gravid. Så det var jo ikke meget...

Man kan sikkert finde flere produkter, men tror ikke man skal sætte næsen op efter at få erstattet ALT man bruger med parfume og parabenefri makeup, desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ahhh, der er sørme da make up som er bedre end andet. Jeg bruger Nilens Jord. Det er uden parfume og parabener!  

okay men har de mascare?

synes kun jeg har set det i pudder

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Man kan finde enkelte produkter indenfor div. mærker, f.eks fandt jeg en foundation fra Clinique uden parfume og parabener, men det var det eneste de lavede indenfor det mærke og så skal man jo også betale for det - gav næsten 400 kr!  Det var stort set det eneste jeg kom hjem med den dag af med make-up som var ok at bruge når man er gravid. Så det var jo ikke meget...

Man kan sikkert finde flere produkter, men tror ikke man skal sætte næsen op efter at få erstattet ALT man bruger med parfume og parabenefri makeup, desværre.

det lyder som om det er lettere så bare at droppe det helt og bare sætte håret lidt pænere og lidt pænere tøj, så går det nok lige op

Anmeld

21. juni 2011

Rockertand

Solstråle2011 skriver:

Parfume er et NO GO under graviditeten hvis du vil undgå at dit barn udvikler allergi. Mht. Make up, kan du enten bruge Origins eller Nilens Jord fra Matas Men jeg bruger nu ikke make up under graviditeten udover lidt mascara hvis vi skal i byen.

Det lyder som et spændende emne - hvilken videnskabelig artikel kan du referere til?

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

okay men har de mascare?

synes kun jeg har set det i pudder

Ja de har det hele. Matas hos mig har en hel stand med deres ting. Jeg ejer både mascara (synes den guldfarvede er bedst), eyeliner, lipgloss og neglelak uden noget i fra dem. 

Du kan se deres udvalg her:

http://nilensjord.dk/dk/

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja de har det hele. Matas hos mig har en hel stand med deres ting. Jeg ejer både mascara (synes den guldfarvede er bedst), eyeliner, lipgloss og neglelak uden noget i fra dem. 

Du kan se deres udvalg her:

http://nilensjord.dk/dk/

okay mange tak.

vi har 3 mataser i byen, men synes aldrig jeg har set andet end pudder, men nu har jeg jo så heller ikke kigget efter det

Anmeld

21. juni 2011

Anonym skriver:

okay mange tak.

vi har 3 mataser i byen, men synes aldrig jeg har set andet end pudder, men nu har jeg jo så heller ikke kigget efter det

Prøv at spørge dem. Det kan være lidt forskelligt hvad de har jo. Men ellers kan det købes over nettet, og det er et godt mærke! 

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Prøv at spørge dem. Det kan være lidt forskelligt hvad de har jo. Men ellers kan det købes over nettet, og det er et godt mærke! 

det il jeg prøve med

Anmeld

21. juni 2011

Anonym skriver:

det il jeg prøve med

Det synes jeg du skal 

Anmeld

21. juni 2011

Fenja09

Anonym skriver:

det lyder som om det er lettere så bare at droppe det helt og bare sætte håret lidt pænere og lidt pænere tøj, så går det nok lige op

Ja det vurdere man jo helt selv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.