Anonym skriver:
Nu har vi fået snakket en del frem og tilbage og er nu nået frem til præventionen bliver smidt væk fra juli/august. Nu har jeg bare en masse spørgsmål:
jeg har inden for det sidste år gået til psykolog og taget angst piller, men har det nu rigtig godt og mærker ikke til det mere, men kan kommunen finde på at tjekke en hele tiden alligevel? eller tage barnet? frygter det virklig for har jo fået det godt og tager ingen piller mere eller noget.
andet spørgsmål:
jeg ved man helst skal tage folsyre inden, men er der andet jeg skal tage eller nogle forholdsregler?
tredje sprøgsmål: vi er ret enige om at jeg ikke må bruge parfume og sminke under graviditeten, medmindre det er det der som er beregnet til gravide, men hvor køber man det henne?
Jeg kunne ikke forestille mig at kommunen ville blande sig, medmindre du tidligere er blevet "overvåget" af dem, komme de jo da ikke lige rendende.
Folsyre er godt, vitaminer i det hele taget, så du ikke mangler noget i kroppen.
Væk med parfume osv. som er fyldt med alt muligt. Hvis du absolut skal have parfume på en dag, så tag det udenpå dit tøj, i stedet for på huden.
I dag kan man få udemærkede produkter uden alt muligt i, kig efter de svanemærkede, eller spørg dig for på apoteket eller hos Matas.
Boyshop har udemærkede make-up prdukter, og nogle apoteker har også en øko-linie. Her i byen er der en øko-frisør, og de forhandler også make-up, så det er egentlig blevet rimelig nemt at få fat i "gode" produkter.
Held og lykke med projektet