er denne æltest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Risen

Gaia skriver:

jeg vil sige den ik er positiv, da kontrostregen er meget tydligere end teststregen. Den skal jo være lige så tydlig eller tydligere for at være positiv. Prøv at tage igen imorgen og se om den ikke bliver kraftigere. pøj pøj

Okay, det er godt nok forvirrende så - Tror jeg må købe en af de der clear blue i stedet for  Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mutti2B

Risen skriver:

Ja det lyder til, at det har været noget af en omvæltning. Hvor gammel er du egentlig? - Har du mange år at løbe på så?  

Hvor er det skønt, du er så forelsket tillykke med ham 

Jeg er 34 år, så tiden er desværre ikke med mig. Jeg har også kun 1½ cm livmoderhals tilbage efter 2 keglesnit. Jeg kan åbenbart ikke bekæmpe virusen der udvikler sig til livmoderhalskræft. Så hvis jeg engang bliver gravid skal jeg ha en cerklage (snørres sammen i uge 12 og ha den fjernet igen i uge 37). Nå ja, så er min ene æggeleder lukket. Men det er vist også det hele

Anmeld

20. juni 2011

Masig

Risen skriver:

Orv ja, det var da rimelig billigt. De må tjene godt apotekerne 

Av et helt år uden positiv test og så på den måde. Det må gøre ondt. - Hvor gamle er de? hvis man må spørge. 

Et halvt år virker godt nok også som meget, men hvis man tænker sådan rigtigt på det er det jo faktisk kun 6 forsøg man har prøvet  - Men kan godt forstå det gør ondt alligevel. Hvilke slags undersøgelser skal i så til? - Scanning eller hvordan og hvorledes?

Tak 

Ja det er super billigt på nettet :-)

Jamen de er lige i starten/midten af tyverne.. hun er vist kun 22-23 og han er nogenlunde samme alder....

Nej ½ år er egentlig ikke så meget, men jeg har bare en fornemmelse af at noget er galt.. har haft nogle infektioner i underlivet så er bange for at æggelederne er lukket til og lægen frygter lidt det samme så det er en hsg (røngten af æggeledere) og en sædprøve vi skal have undersøgt til at starte med :-)

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Mutti2B skriver:

Jeg er 34 år, så tiden er desværre ikke med mig. Jeg har også kun 1½ cm livmoderhals tilbage efter 2 keglesnit. Jeg kan åbenbart ikke bekæmpe virusen der udvikler sig til livmoderhalskræft. Så hvis jeg engang bliver gravid skal jeg ha en cerklage (snørres sammen i uge 12 og ha den fjernet igen i uge 37). Nå ja, så er min ene æggeleder lukket. Men det er vist også det hele

Hold da op, du har godt nok nogle hårde odds imod dig, eller også et lyder det bare voldsomt.  - Hvordan er dine chancer så for graviditet naturligt? - og tænker da at du må til at få overtalt ham drømme fyren om det skal være nu!  - Vidste han godt du var i gang med pb da du mødte ham? 

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Masig skriver:

Ja det er super billigt på nettet :-)

Jamen de er lige i starten/midten af tyverne.. hun er vist kun 22-23 og han er nogenlunde samme alder....

Nej ½ år er egentlig ikke så meget, men jeg har bare en fornemmelse af at noget er galt.. har haft nogle infektioner i underlivet så er bange for at æggelederne er lukket til og lægen frygter lidt det samme så det er en hsg (røngten af æggeledere) og en sædprøve vi skal have undersøgt til at starte med :-)

Ej hvor vildt. Tænk hvis det bliver sådan for os også.. Hmm men man må jo tage tingene som de kommer.. 

Ja tit holder fornemmelse jo desværre også stik, men dejligt at i kommer igang og får løst det dialemma omkring din graviditet og om ikke andet får noget hjælp hvis situationen er som forventet..  

Anmeld

20. juni 2011

Masig

Risen skriver:

Ej hvor vildt. Tænk hvis det bliver sådan for os også.. Hmm men man må jo tage tingene som de kommer.. 

Ja tit holder fornemmelse jo desværre også stik, men dejligt at i kommer igang og får løst det dialemma omkring din graviditet og om ikke andet får noget hjælp hvis situationen er som forventet..  

Ja man kan aldrig vide på forhånd hvordan det vil gå desværre...

Ja nu ser vi hvad prøverne viser.. håber selvfølgelig på det bedste, men prøver at forberede mig på det værste :-(

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Masig skriver:

Ja man kan aldrig vide på forhånd hvordan det vil gå desværre...

Ja nu ser vi hvad prøverne viser.. håber selvfølgelig på det bedste, men prøver at forberede mig på det værste :-(

Krydser for jer  - og giv endelig en opdatering når i ved noget

Anmeld

20. juni 2011

Masig

Risen skriver:

Krydser for jer  - og giv endelig en opdatering når i ved noget

Mange tak :-)

Hehe skal jeg prøve at huske... der går jo nok lige 1½-2 mdr før vi ved noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.