Masig skriver:
De der strimler er ekstremt svære at gennemskue.. Vil foreslå du bruger stave istedet, der kan man stort set ikke være i tvivl, da teststregen bliver tydeligere end kontrolstregen når den er positiv.. På strimlerne er teststregen ofte tyndere end kontrolstregen og derfor kan det være rigtig svært at se om den er positiv.. jeg ville mene den er positiv ellers er den det i hvert fald i morgen :-)
Mht at blive gravid i første forsøg, så kan du slet ikke forvente at det kommer til at ske selvom du ved hvornår din ÆL kommer... Så pas på ikke at have for høje forventninger.. Der kan nemt gå op til et år før der er gevinst selvom alt er regelmæssigt og du kender din cyklus... :-(
Okay
De burde ellers være i den bedste kvalitet til de mange penge som de nu koster
180 kroner for 7 
Var ved at falde om i butikken.. hehe
Hvilke slags vil du anbefale?
- Jeg ved godt jeg ikke skal sætte næsen for højt, men har jo tidligere blevet gravid ved at rasmus næsten kun kiggede på mig og vupti så var der 2 streger
. Eller forstå mig ret, vi prøvede ihvert fald ikke på at blive gravide når vi havde sex, men blev det meget hurtigt på trods af p-piller m.m.. Men det kan selvfølgelig blive anderledes denne gang, men vil hellerer starte i sep. og så vente hvis det er.. Har nemlig et bryllup forude hvor jeg helst ikke vil have topmave 
Anmeld