er denne æltest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Mutti2B

Risen skriver:

ihh hvordan pokker ser du det?  Synes det er så svært at finde ud af de her æl test

Uh, jeg hadede dem også som pesten, så jeg skiftede over til clearblue digital, for så var der ingen tvivl.

På billedet ser det ikke ud til at teststregen er lige så tydeligt eller tydeligere end kontrolstregen. Men det er tæt på, så mon ikke den er der i morgen tidlig

Og hvordan dælen er der kommet med i teksten? Det var ikke mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Mutti2B

Mettefpigen skriver:

Ahh.. Haha... Kender slet ikk de teste der  Jeg er vant til de 2 stregede... haha...

Ha ha, ka du så ikke lige lære mig hvordan de fungerer

Anmeld

20. juni 2011

Masig

De der strimler er ekstremt svære at gennemskue.. Vil foreslå du bruger stave istedet, der kan man stort set ikke være i tvivl, da teststregen bliver tydeligere end kontrolstregen når den er positiv.. På strimlerne er teststregen ofte tyndere end kontrolstregen og derfor kan det være rigtig svært at se om den er positiv.. jeg ville mene den er positiv ellers er den det i hvert fald i morgen :-)

Mht at blive gravid i første forsøg, så kan du slet ikke forvente at det kommer til at ske selvom du ved hvornår din ÆL kommer... Så pas på ikke at have for høje forventninger.. Der kan nemt gå op til et år før der er gevinst selvom alt er regelmæssigt og du kender din cyklus... :-(

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Mutti2B skriver:

Uh, jeg hadede dem også som pesten, så jeg skiftede over til clearblue digital, for så var der ingen tvivl.

På billedet ser det ikke ud til at teststregen er lige så tydeligt eller tydeligere end kontrolstregen. Men det er tæt på, så mon ikke den er der i morgen tidlig

Og hvordan dælen er der kommet med i teksten? Det var ikke mig 

åh okay. Men de er hamrende dyre ikke? 

- Nej synes heller ikke de er helt ens i tykkelse, men troede bare de begge skulle være lidt kraftige og så var der ÆL.. Hehe.. Velkommen til projekt baby Maria, det er godt nok svært at finde ud af.  - Måske jeg bare skal droppe de test og tage tingene som de kommer. Men ih det ville bare passe perfekt hvis jeg blev gravid august/september i forhold til min uddannelse. 

Anmeld

20. juni 2011

Mettefpigen

Mutti2B skriver:

Ha ha, ka du så ikke lige lære mig hvordan de fungerer

Hahaha.. Joo da  Tis på staven, og hvis der kommer 2 streger er du gravid og hvis der kommer en skal du på den igen  hahahaha...

Anmeld

20. juni 2011

Mutti2B

Mettefpigen skriver:

Hahaha.. Joo da  Tis på staven, og hvis der kommer 2 streger er du gravid og hvis der kommer en skal du på den igen  hahahaha...

Så må der være en fejl på alle dem jeg har taget for jeg kan kun fremtrylle 1 streg og jeg gør nøjagtig som du siger

Anmeld

20. juni 2011

Mettefpigen

Mutti2B skriver:

Så må der være en fejl på alle dem jeg har taget for jeg kan kun fremtrylle 1 streg og jeg gør nøjagtig som du siger

Hihi.. Jaa.. Ellers stå det da på pakken hvordan du skal gøre  Det var ihvertfald sådan jeg gjorde da min viste 2 streger.... Hihi...

Anmeld

20. juni 2011

Mutti2B

Risen skriver:

åh okay. Men de er hamrende dyre ikke? 

- Nej synes heller ikke de er helt ens i tykkelse, men troede bare de begge skulle være lidt kraftige og så var der ÆL.. Hehe.. Velkommen til projekt baby Maria, det er godt nok svært at finde ud af.  - Måske jeg bare skal droppe de test og tage tingene som de kommer. Men ih det ville bare passe perfekt hvis jeg blev gravid august/september i forhold til min uddannelse. 

Jo de koster lidt, men når man er i behandling skal man dælme ikke misse en ægløsning

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Masig skriver:

De der strimler er ekstremt svære at gennemskue.. Vil foreslå du bruger stave istedet, der kan man stort set ikke være i tvivl, da teststregen bliver tydeligere end kontrolstregen når den er positiv.. På strimlerne er teststregen ofte tyndere end kontrolstregen og derfor kan det være rigtig svært at se om den er positiv.. jeg ville mene den er positiv ellers er den det i hvert fald i morgen :-)

Mht at blive gravid i første forsøg, så kan du slet ikke forvente at det kommer til at ske selvom du ved hvornår din ÆL kommer... Så pas på ikke at have for høje forventninger.. Der kan nemt gå op til et år før der er gevinst selvom alt er regelmæssigt og du kender din cyklus... :-(

Okay De burde ellers være i den bedste kvalitet til de mange penge som de nu koster  180 kroner for 7  Var ved at falde om  i butikken.. hehe

Hvilke slags vil du anbefale?

- Jeg ved godt jeg ikke skal sætte næsen for højt, men har jo tidligere blevet gravid ved at rasmus næsten kun kiggede på mig og vupti så var der 2 streger. Eller forstå mig ret, vi prøvede ihvert fald ikke på at blive gravide når vi havde sex, men blev det meget hurtigt på trods af p-piller m.m.. Men det kan selvfølgelig blive anderledes denne gang, men vil hellerer starte i sep. og så vente hvis det er.. Har nemlig et bryllup forude hvor jeg helst ikke vil have topmave 

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Mutti2B skriver:

Jo de koster lidt, men når man er i behandling skal man dælme ikke misse en ægløsning

Hihi nej, det er jo det. Hvor lang tid har du prøvet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.