er denne æltest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Mutti2B

Risen skriver:

Hihi nej, det er jo det. Hvor lang tid har du prøvet? 

Jeg prøvede i ½ år og var igennem 3 IUI-D behandlinger. Men nu har jeg fået kæreste så projekt baby er udsat til engang i fremtiden når vi er klar til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Risen

Mutti2B skriver:

Jeg prøvede i ½ år og var igennem 3 IUI-D behandlinger. Men nu har jeg fået kæreste så projekt baby er udsat til engang i fremtiden når vi er klar til det

Arh fantastisk - Men er det ikke svært bare at lægge det på hylden? 

Anmeld

20. juni 2011

Masig

Risen skriver:

Okay De burde ellers være i den bedste kvalitet til de mange penge som de nu koster  180 kroner for 7  Var ved at falde om  i butikken.. hehe

Hvilke slags vil du anbefale?

- Jeg ved godt jeg ikke skal sætte næsen for højt, men har jo tidligere blevet gravid ved at rasmus næsten kun kiggede på mig og vupti så var der 2 streger. Eller forstå mig ret, vi prøvede ihvert fald ikke på at blive gravide når vi havde sex, men blev det meget hurtigt på trods af p-piller m.m.. Men det kan selvfølgelig blive anderledes denne gang, men vil hellerer starte i sep. og så vente hvis det er.. Har nemlig et bryllup forude hvor jeg helst ikke vil have topmave 

Jeg køber stavene på enten billigteste.dk eller babyornot.dk.... det er rimelig billigt derinde...

Tror mærket er "one step", det hedder både strimlerne og stavene, men jeg synes uden tvivl at stavene er klart bedst....

Jeg kender en som også blev gravid på p-piller første gang.. Nu har de prøvet i snart et år uden p-piller at få nr. 2

Men håber da for jer at det lykkes med det samme.. Vi har selv prøvet i ½ år uden gevinst selvom vi har testet for ÆL hver gang og sexet omkring ÆL hver gang.. Men det er jo også første baby så vi ved jo ikke om der er en grund til det ikke lykkes.. Vi skal igang med diverse undersøgelser nu her...

Anmeld

20. juni 2011

Masig

Masig skriver:

Jeg køber stavene på enten billigteste.dk eller babyornot.dk.... det er rimelig billigt derinde...

Tror mærket er "one step", det hedder både strimlerne og stavene, men jeg synes uden tvivl at stavene er klart bedst....

Jeg kender en som også blev gravid på p-piller første gang.. Nu har de prøvet i snart et år uden p-piller at få nr. 2

Men håber da for jer at det lykkes med det samme.. Vi har selv prøvet i ½ år uden gevinst selvom vi har testet for ÆL hver gang og sexet omkring ÆL hver gang.. Men det er jo også første baby så vi ved jo ikke om der er en grund til det ikke lykkes.. Vi skal igang med diverse undersøgelser nu her...

Og tillykke med brylluppet

Anmeld

20. juni 2011

Mutti2B

Risen skriver:

Arh fantastisk - Men er det ikke svært bare at lægge det på hylden? 

Jooooooooooooo, det er mega svært. Nu troede jeg jo lige at jeg skulle være mor og få min store drøm opfyldt, så det har været lidt af en proces at skulle igennem. Det hjælper så heller ikke at min kæreste slet ikke kan se sig selv med børn de næste mange år

Men han er jo så dejlig, så venter på han indtil videre

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Masig skriver:

Orv ja, det var da rimelig billigt. De må tjene godt apotekerne 

Av et helt år uden positiv test og så på den måde. Det må gøre ondt. - Hvor gamle er de? hvis man må spørge. 

Et halvt år virker godt nok også som meget, men hvis man tænker sådan rigtigt på det er det jo faktisk kun 6 forsøg man har prøvet  - Men kan godt forstå det gør ondt alligevel. Hvilke slags undersøgelser skal i så til? - Scanning eller hvordan og hvorledes?

Tak 

Anmeld

20. juni 2011

bobbles

Risen skriver:

- skal jo helst ikke blive gravid endnu, men først om et par måneder, men tjekker og holder øje allerede nu så vi kan få succes i første forsøg  (forhåbenligt)

Men de der æl teste driller mig.. Hvad siger i er den her positiv eller hvordan? 

for mig ligner det at den er positiv så gå i bare igang

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Mutti2B skriver:

Jooooooooooooo, det er mega svært. Nu troede jeg jo lige at jeg skulle være mor og få min store drøm opfyldt, så det har været lidt af en proces at skulle igennem. Det hjælper så heller ikke at min kæreste slet ikke kan se sig selv med børn de næste mange år

Men han er jo så dejlig, så venter på han indtil videre

Ja det lyder til, at det har været noget af en omvæltning. Hvor gammel er du egentlig? - Har du mange år at løbe på så?  

Hvor er det skønt, du er så forelsket tillykke med ham 

Anmeld

20. juni 2011

Risen

Frøken Christiansen skriver:

for mig ligner det at den er positiv så gå i bare igang

Hihi tak for svarret, men først om 3 måneder.. Tjekker kun om "udstyret" er i orden til pb i september

Anmeld

20. juni 2011

Gaia

jeg vil sige den ik er positiv, da kontrostregen er meget tydligere end teststregen. Den skal jo være lige så tydlig eller tydligere for at være positiv. Prøv at tage igen imorgen og se om den ikke bliver kraftigere. pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.