Risen skriver:
Okay
De burde ellers være i den bedste kvalitet til de mange penge som de nu koster
180 kroner for 7 
Var ved at falde om i butikken.. hehe
Hvilke slags vil du anbefale?
- Jeg ved godt jeg ikke skal sætte næsen for højt, men har jo tidligere blevet gravid ved at rasmus næsten kun kiggede på mig og vupti så var der 2 streger
. Eller forstå mig ret, vi prøvede ihvert fald ikke på at blive gravide når vi havde sex, men blev det meget hurtigt på trods af p-piller m.m.. Men det kan selvfølgelig blive anderledes denne gang, men vil hellerer starte i sep. og så vente hvis det er.. Har nemlig et bryllup forude hvor jeg helst ikke vil have topmave 
Jeg køber stavene på enten billigteste.dk eller babyornot.dk.... det er rimelig billigt derinde...
Tror mærket er "one step", det hedder både strimlerne og stavene, men jeg synes uden tvivl at stavene er klart bedst.... 
Jeg kender en som også blev gravid på p-piller første gang.. Nu har de prøvet i snart et år uden p-piller at få nr. 2 
Men håber da for jer at det lykkes med det samme.. Vi har selv prøvet i ½ år uden gevinst selvom vi har testet for ÆL hver gang og sexet omkring ÆL hver gang.. Men det er jo også første baby så vi ved jo ikke om der er en grund til det ikke lykkes.. Vi skal igang med diverse undersøgelser nu her... 
Anmeld