hjælp med rygsmertergænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

MEn hvis det er en nerve, er det så ikke kun ét sted det gør ondt, eller hvordan? Har ikke lige forstand på det  For det er jo sådan hele lænden der gør ondt og låser

Måske er det begyndende bækkenløsning, få en tid hos din læge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Lou87

Frøken J. skriver:

Det kan da godt ske, at jeg skal have kastet nogle penge efter sådan en omgang så! Er bare vildt kilden, så jeg ved ikke, om jeg kan 

Puha, det kan jeg godt forstå! Er selv MEGA bange for at ende med sådan en omgang

Hehe, det må du bare sige du er, så kan de som regel tage fat på en anden måde så det ikk kilder
Jeg selv kan ik fordrage message.. Hader det der køren rundt i muskler og knogler, ad ad!  MEN.. det hjalp lidt på smerterne, så man gjorde det jo gerne igen. Tror jeg fik 3-4 gange..

Ja det kan jeg godt forstå - det er heller ikk skide sjovt! Og jeg lider stadig af det nu snart 11 mdr efter jeg har født
Men der er ikk andet for end og huske og lytte til sin krop.

Anmeld

21. juni 2011

Alexander&Lærke

Frøken J. skriver:

Tak for tippet! Det er rart at høre, at noget hjælper. Vil du så anbefale, at man lige prøver at kontakte lægen først? Jeg tænker den slags med fys osv. er rimelig dyrt? 

Ja en god ide med at gå til lægen først og få en henvisning til en fys, tror ikke det er noget problem i det. Jeg fik det under den første graviditet, det er stadig lidt dyrt men bedre end at have alle de smerter.

Her under min anden garviditet, har jeg benyttet mig af mit arbejds sundhedsordning hvor man også kunne få fys hjælp, så det var jo lækkert....

Held og lykke

Anmeld

21. juni 2011

Moms

Jeg ville gå til kiropraktor og få vedkommende til at tjekke rygsøjlen og SI-leddene (de store led, der samler dit hofteben med korsbenet).

Når det gør rigtig ondt skal der is på - 10 min en gang i timen.

Svømning er godt - eller øvelser gerne i varmtvandsbassin.

Man kan få sådan nogle specielle bækken-bælter hvis det er helt slemt. Hellere det end smertestillende.

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.