uha det har jeg døjet rigtigt meget med, både i min første graviditet og også her i anden graviditet, spicelt i første var det rigtigt slemt. Det jaget smerterne også ned i benene.... av av
Nå men jeg har fået fys behandling begge gange, under første garviditet fik jeg hver uge fra uge 15 og til 2 md før fødsels(pga flytning)
Denne gang har jeg fået nogle behandlinger og har fået massør behandling 2 gange det har hjulpet begge gange, spiecelt denne gang har fys og massør gjort et godt stykke arbejde og fået løsnet godt op i de nerver som har sat sig i klemme. Hos mig har det været nerver og iskasnerven som har sat sig i klemme og det gør herre ond.... Jeg mærker ikke meget til det nu, efter jeg er gået på barsel er det nærmest gået i sig selv igen, jeg taget den med ro og ved hvad jeg ikke skal gøre(spiecelt støvsugning, gulvvask er hård for min lænd og kan få smerterne tilbage, så prøver at holde igen.
Men jeg vil da anbefale dig at få noget fys behandling hvor hun løsner op i det, evt noget gravidits massage kunne også hjælpe lidt. Jeg fik også nogle øvelser af min fys som var gode for lænden.
Anmeld