Har han kolik? Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

kamtok

tatii72 skriver:

Min mand kører efter dem nu, så må vi håbe på at de hjælper

Giv ham 15 dråber blandet med lidt mme i en flaske, 15 minutter før han skal spise - og det skal være 15 minutter inden madtid, ellers virker de ikke.. Men vær forberedt på at han nok kommer til at slå prutter så du tror der er flyttet en voksen mand ind i hans krop..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Minmio

Så har vi givet ham dem, nu må vi se om det hjælper. 1000 tak for jeres hjælp allesammen

Anmeld

20. juni 2011

Minmio

Vi gav ham Mylicon igår og ligeså snart han fik det blev han helt rolig og har sovet lige siden, undtagen når han ville have noget mad. Jeg har dog ikke hørt ham prutte endnu, men måske gjorde han det uden lyd

1000 tak for jeres hjælp  

Anmeld

20. juni 2011

Rebecca Persson

Godt at høre, at det går bedre.
Kolik kan være SÅ opslidende!

I kan evt. overveje at give kosttilskuddet BioGaia fra Pharma Nord. Det indeholder den probiotiske mælkesyrebakterie l. reuteri, som bl.a. findes i modermælk. BioGaia har dokumenteret effekt på kolik samt forebygger astma, eksem m.m.
Det kan hjælpe maven på ret køl, så den kan klare sig på sigt uden medicin.
Måske sluger baby meget luft under spisningen? - det kan sundhedsplejersken vurdere. 

Giv 5 dråber om dagen.  
Det er rigtig godt til flaskebabyer, babyer som er født ved kejsersnit, ved kolik og skanten generelt.

Nogle børn får ondt i maven af de almindelige D-vitamin dråber. Det skyldes muligvis den kemiske proces, som har gjort kokosolien i dråberne flydende ved stuetemperatur.  
D-pearls 20 mcg er D-vitamin i olivenolie. Man kan prikke hul på kapslerne og serveres indholdet på en ske med lidt mm/mme.

Svøb, strækvikle kan også hjælpe - men jeg kan høre, at I har forsøgt.  

Fortsat rigtig god bedring

kh Rebecca, rebeccapersson.com 

Anmeld

20. juni 2011

Minmio

Rebecca Persson skriver:

Godt at høre, at det går bedre.
Kolik kan være SÅ opslidende!

I kan evt. overveje at give kosttilskuddet BioGaia fra Pharma Nord. Det indeholder den probiotiske mælkesyrebakterie l. reuteri, som bl.a. findes i modermælk. BioGaia har dokumenteret effekt på kolik samt forebygger astma, eksem m.m.
Det kan hjælpe maven på ret køl, så den kan klare sig på sigt uden medicin.
Måske sluger baby meget luft under spisningen? - det kan sundhedsplejersken vurdere. 

Giv 5 dråber om dagen.  
Det er rigtig godt til flaskebabyer, babyer som er født ved kejsersnit, ved kolik og skanten generelt.

Nogle børn får ondt i maven af de almindelige D-vitamin dråber. Det skyldes muligvis den kemiske proces, som har gjort kokosolien i dråberne flydende ved stuetemperatur.  
D-pearls 20 mcg er D-vitamin i olivenolie. Man kan prikke hul på kapslerne og serveres indholdet på en ske med lidt mm/mme.

Svøb, strækvikle kan også hjælpe - men jeg kan høre, at I har forsøgt.

Fortsat rigtig god bedring

kh Rebecca, rebeccapersson.com 

1000 tak for dit svar

Vil helt sikkert tage dine råd til mig, BioGaia fra Pharma Nord, hvor kan man købe det henne? Er det apoteket eller?

Anmeld

21. juni 2011

Rebecca Persson

tatii72 skriver:

1000 tak for dit svar

Vil helt sikkert tage dine råd til mig, BioGaia fra Pharma Nord, hvor kan man købe det henne? Er det apoteket eller?

Selv tak 

Du kan købe det i Matas, helsekostbutikker og helseshops på nettet. 

Husk det skal være dråber, ikke tabletter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.