Har han kolik? Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Minmio

Vores nyfødte søn er begynt at græde konstant.

Det startede for 4-5 dage siden, hvor han græd og græd i 3 timer om aftenen Igår varede det i 4 timer og i dag fra kl. 16 indtil jaah nu.

Han sover højst 15 min ad gangen, jeg tror ikke at han er sulten, for han begynder at græde højst 10 min efter maden (han får MME)

Han har afføring flere gange dagligt, så han har ikke hård mave.

Vi går rundt vugger ham i vores arme på skift, det eneste der nogen lunde trøster ham når man holder ham oprejst.  Men det hjælper heller ikke meget mere for nu er han træt af det.

Men han har sovet fint om natten når det endelig lykkedes os at få ham til at sove ved 12 tiden.

Jeg synes at det er sååå synd for vores lille fyr, det skærer i hjertet på mig når han græder sådan. Hvad kan det være? Hvad kan jeg evt gøre?

Jeg har prøvet at massere hans mavse, og cykle med hans ben, lægge et varmt stofble på maven, men intet hjælper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Hvem?

Det startede for 4-5 dage siden, hvor han græd og græd i 3 timer om aftenen Igår varede det i 4 timer og i dag fra kl. 16 indtil jaah nu.

Han sover højst 15 min ad gangen, jeg tror ikke at han er sulten, for han begynder at græde højst 10 min efter maden (han får MME)

Vi går rundt vugger ham i vores arme på skift, det eneste der nogen lunde trøster ham når man holder ham oprejst.  Men det hjælper heller ikke meget mere for nu er han træt af det.

Men han har sovet fint om natten når det endelig lykkedes os at få ham til at sove ved 12 tiden.

Jeg synes at det er sååå synd for vores lille fyr, det skærer i hjertet på mig når han græder sådan. Hvad kan det være? Hvad kan jeg evt gøre?

Jeg har prøvet at massere hans mavse, og cykle med hans ben, lægge et varmt stofble på maven, men intet hjælper

Har i prøvet at svøbe ham?

En Slyngevugge / bæreslynge?

Har han evt. blot luft i maven, får han bøvset godt af?

Held og lykke

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

SanneBoe skriver:

Har i prøvet at svøbe ham?

En Slyngevugge / bæreslynge?

Har han evt. blot luft i maven, får han bøvset godt af?

Held og lykke

Ja vi har prøvet slynget som vi lånte idag af min veninde i håb om at det ville hjælpe, men det blev han bare mere trist af.

Han bøvser rigtig meget

Anmeld

19. juni 2011

lukasmor

tatii72 skriver:

Det lyder som om at det er når han ligger. Har i haft ham ude uden hue på? det kunne godt lyde som øreproblemer.

Anmeld

19. juni 2011

SussieThyssen

tatii72 skriver:

Jeg synes du skal kontakte din SP i morgen og bede hende komme forbi til en snak..det er det du har hende til.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. juni 2011

Janni.

Åh stakkels bette pus, og stakkels forældre.. Vil ikke gå uden et kram  Det er så hårdt når de små har det skidt  Håber i snart finder ud af hvad der er med ham 

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

Lukasmor skriver:

Det lyder som om at det er når han ligger. Har i haft ham ude uden hue på? det kunne godt lyde som øreproblemer.

Ja vi har haft ham ude uden hue på, men han havde hætte på istedet

Men jeg tror ikke at det er ørene for han har hverken feber eller noget.

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

SussieThyssen skriver:

Jeg synes du skal kontakte din SP i morgen og bede hende komme forbi til en snak..det er det du har hende til.

Kærligst
Sussie

Ja, det vil jeg helt sikkert gøre

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

Janni. skriver:

Åh stakkels bette pus, og stakkels forældre.. Vil ikke gå uden et kram  Det er så hårdt når de små har det skidt  Håber i snart finder ud af hvad der er med ham

Tak for krammet

Bliver helt ulykkelig selv

Anmeld

19. juni 2011

lukasmor

tatii72 skriver:

Ja vi har haft ham ude uden hue på, men han havde hætte på istedet

Men jeg tror ikke at det er ørene for han har hverken feber eller noget.

Okay det var bare det der faldt mig ind da jeg læste dit indlæg håber i snart finder svar og løsning, må være frustrerende når man ikke ved hvad man skal stille op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.