Har han kolik? Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Janni.

tatii72 skriver:

Tak for krammet

Bliver helt ulykkelig selv

Kender det alt for godt, jeg havde dog "kun" 1 døgn alene på sygehuset med vores søn hvor han græd konstant, min kæreste var taget hjem for at tage sig lidt af vores hunde. Så jeg havde sygeplejersker inde for at tage lidt over engang imellem. 

Jeg tror jeg græd lige så meget som ham. Og nu hvor han lige fået 3 mdr vacc og blev rigtig skidt, da sad jeg også og tudede om kap med ham  Selv hans far var næsten på grådens rand. Det er bare SÅ hårdt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Isabella_mor

jeg er enig med sussie...

tal med din sp. bed hende komme forbi i morgen og så må du se hvad i kan gøre ved det.

og indtil da kan du evt. 

sørge for at bøvse længe.... at svøbe og at ligge i slynge er ikke helt det samme.. prøv at svøbe. læg en stofble ved ansigtet og giv sutten. nogle gange hjælper det at tænde støvsugeren.. har i prøvet det??

er der mange prutter eller lyder det somom at det er svært af komme af med prutterne kan jeg anbefale mylicon dråber. de er effektive imod prutter, det slår luften i maven i mindre stykker så de er lettere at komme af med..? 

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

Lukasmor skriver:

Okay det var bare det der faldt mig ind da jeg læste dit indlæg håber i snart finder svar og løsning, må være frustrerende når man ikke ved hvad man skal stille op

har selv tænkt på det, men det er lidt anderledes for vores ældste har haft mellemøres betændelse konstant da hun var lille, og hun skreg kun når man lagde hende ned og havde høj feber. Men lillemanden skriger konstant

Anmeld

19. juni 2011

ledermus

prøv at ligge ham med maven ind over jeres arm og vug frem og tilbage...Det hjælper min søn meget når han ellers er helt utrøstelig

Anmeld

19. juni 2011

Tennamor

Åhh hvor har jeg ondt af jer.. Jeg bliver helt ulykkelig når Jasmin er ked og det er hun jo langt fra hele tiden.. Så kan forestille mig hvor sært det må være 

Kæmpe til dig

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

isabellamor skriver:

jeg er enig med sussie...

tal med din sp. bed hende komme forbi i morgen og så må du se hvad i kan gøre ved det.

og indtil da kan du evt.

sørge for at bøvse længe.... at svøbe og at ligge i slynge er ikke helt det samme.. prøv at svøbe. læg en stofble ved ansigtet og giv sutten. nogle gange hjælper det at tænde støvsugeren.. har i prøvet det??

er der mange prutter eller lyder det somom at det er svært af komme af med prutterne kan jeg anbefale mylicon dråber. de er effektive imod prutter, det slår luften i maven i mindre stykker så de er lettere at komme af med..?

1000 tak for dine gode råd, tager støvsugeren frem Og de der mylicon dråber, kan man købe dem i håndkøb? For så vil jeg sende min mand afsted efter dem.

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

Tennamor skriver:

Åhh hvor har jeg ondt af jer.. Jeg bliver helt ulykkelig når Jasmin er ked og det er hun jo langt fra hele tiden.. Så kan forestille mig hvor sært det må være 

Kæmpe til dig

Vi er også helt udkørte nu

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

tatii72 skriver:

1000 tak for dine gode råd, tager støvsugeren frem Og de der mylicon dråber, kan man købe dem i håndkøb? For så vil jeg sende min mand afsted efter dem.

ja det kan man  

håber det virker med støvsugeren.. eller hårtørren kan også virke

Anmeld

19. juni 2011

Minmio

isabellamor skriver:

ja det kan man

håber det virker med støvsugeren.. eller hårtørren kan også virke

Min mand kører efter dem nu, så må vi håbe på at de hjælper

Anmeld

19. juni 2011

Isabella_mor

tatii72 skriver:

Min mand kører efter dem nu, så må vi håbe på at de hjælper

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.