hva synes i om tasken her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2011

132319

Maja88 skriver:

jeg er super tilfreds med min og er dem jeg kender som har en også....

men bystroom til 80kr.. køb til mig næste gang;

Ok, jeg synes det er noget bras jeg har Bea og den gik op nærmest med det samme. Jeg bruger den når jeg skal på ture osv. men jeg synes bestemt ikke at pris og kvalitet hænger sammen.

Men det skulle jeg da have vidst, der var 3 store kasser fyldt. Folk gad ikke købe dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Maja88

132319 skriver:

Ok, jeg synes det er noget bras jeg har Bea og den gik op nærmest med det samme. Jeg bruger den når jeg skal på ture osv. men jeg synes bestemt ikke at pris og kvalitet hænger sammen.

Men det skulle jeg da have vidst, der var 3 store kasser fyldt. Folk gad ikke købe dem

ok vi er en del i mødregruppen som har dem og 2 af dem bruger dem til nummer 2 barn....

jeg kan kun sige god for dem.

lavede du ikke bare en reklamation på den?

Anmeld

8. juli 2011

132319

ok vi er en del i mødregruppen som har dem og 2 af dem bruger dem til nummer 2 barn....

jeg kan kun sige god for dem.

lavede du ikke bare en reklamation på den?

Nej, for jeg købte den desværre "brugt" på trendsales.

Havde jeg givet 800 kr for den, havde jeg helt bestemt krævet alle mine penge tilbage. Jeg synes ikke engang at de er de 80 kr værd, man kunne købe dem for til det outled, jeg var til

Forhandleren jeg talte med, fortalte mig i øvrigt at de får reklamationer på hver anden og derfor solgte de ud i dem og ville aldrig forhandle dem igen.

Anmeld

8. juli 2011

Maja88

132319 skriver:

Nej, for jeg købte den desværre "brugt" på trendsales.

Havde jeg givet 800 kr for den, havde jeg helt bestemt krævet alke mine penge tilbage. Jeg synes ikke engang at de er de 80 kr værd, man kunne købe dem for til det outled, jeg var til

Forhandleren jeg talte med, fortalte mig i øvrigt at de får reklamationer på hver anden og derfor solgte de ud i dem og ville aldrig forhandle dem igen.

ok vildt nok...

mærkeligt... vi må jo så bare have været heldige- heldigvis

Anmeld

8. juli 2011

132319

Maja88 skriver:

ok vildt nok...

mærkeligt... vi må jo så bare have været heldige- heldigvis

Eller også er det et spørgsmål om tid -Husk at gemme din kvittering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.