hva synes i om tasken her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

sandorff

Kitaas skriver:

Ok - jeg tror også det blir den! er så'n faldet lidt for den efter alt den snak 

det gode ved den er jo, hvis den ikke er mishandlet for meget, men så kan man jo selv bruge den bagefter. som mor kan jeg ihvertfald ikke nøjes med en lille fin håndtaske. så skal man have, snotklude, sutter, vådservietter, ens pung bliver 10 kilo tungere med alle de billeder man skal have i den, måske ekstra tøj osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

132319

roenlund skriver:

Jeg har en, jeg har ingen problemer med den overhovedet... bruger den hver dag og stopper den godt og man kan ikke se den er brugt overhovedet... og har da brugt den i snart 8 mdr...

Ok, det må vist være mere held end andet 

Priserne og udtalelser fra forhandlere til det der outlead, taler vist for sig selv 

Anmeld

19. juni 2011

Stjernestoev

Hvad med dem fra Oilily? Super god kvalitet

Anmeld

19. juni 2011

Kitaas

sandorff skriver:

det gode ved den er jo, hvis den ikke er mishandlet for meget, men så kan man jo selv bruge den bagefter. som mor kan jeg ihvertfald ikke nøjes med en lille fin håndtaske. så skal man have, snotklude, sutter, vådservietter, ens pung bliver 10 kilo tungere med alle de billeder man skal have i den, måske ekstra tøj osv

Det jo præcis det, jeg har også altid meget med når jeg er på tur - og de tasker jeg har nu, mangler bare altid plads! 

Anmeld

19. juni 2011

Kitaas

Stjernestøv skriver:

Hvad med dem fra Oilily? Super god kvalitet

De r lige lidt for festlige til mig - for mange farver og så'n 

Anmeld

19. juni 2011

sandorff

Kitaas skriver:

Det jo præcis det, jeg har også altid meget med når jeg er på tur - og de tasker jeg har nu, mangler bare altid plads! 

yep!

Anmeld

19. juni 2011

Kitaas

sandorff skriver:

yep!

tak for rådet - jeg vil se frem til at tage den i brug så snart jeg får købt den! 

Anmeld

22. juni 2011

Camillee

http://www.babyhome.dk/gaia-ko-gko-pusletaske-brun-parasuit-3178.html

er på udkig efter en - har bare svært ved a finde den rette, den må nemlig gerne være lidt "feminin ... any idea's ? 

Jeg har ikke læst hele tråden men Jeg har en Gaia og ko pusletaske i læder, dog bare i brun!

Jeg er så glad for vores, den er super rummelig, 
(vores søn Var flaske barn), den har været brugt i små 9 mdr og det ses næsten ikke! 
Jeg Synes det er en super lækker taske!

Anmeld

22. juni 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Kitaas skriver:

http://www.babyhome.dk/gaia-ko-gko-pusletaske-brun-parasuit-3178.html

er på udkig efter en - har bare svært ved a finde den rette, den må nemlig gerne være lidt "feminin ... any idea's ? 

Har den - elsker den

Anmeld

22. juni 2011

Kitaas

.Camilla skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden men Jeg har en Gaia og ko pusletaske i læder, dog bare i brun!

Jeg er så glad for vores, den er super rummelig, 
(vores søn Var flaske barn), den har været brugt i små 9 mdr og det ses næsten ikke! 
Jeg Synes det er en super lækker taske!

Okay det var heldigt - har nemlig bestilt den nu, så håber snart jeg får den hjem... glæder mig! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.