hva synes i om tasken her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Kitaas

ønskebarn74 skriver:

jeg har 4 tasker og 2 rygsække... ....

Okay - jeg har dog ik så mange kun 3 tasker  også på tide jeg skifter til et nyt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

sandorff

Kitaas skriver:

hehe... det synes jeg nemlig også - og endda i læder som jeg gerne vil ha det .... ka jo ik bli bedre  hvilken farve kører du på? 

min er en støvet grøn, men den er i lærred.

Anmeld

19. juni 2011

Kitaas

sandorff skriver:

min er en støvet grøn, men den er i lærred.

Lyder også som en fin farve - har du haft den længe, og er der masser med plads i den til dit og dat? 

Anmeld

19. juni 2011

ønskebørn74

Kitaas skriver:

Okay - jeg har dog ik så mange kun 3 tasker  også på tide jeg skifter til et nyt! 

pusletasker og puslerygsække... jeg har nok 20 alm. tasker...

Anmeld

19. juni 2011

sandorff

Kitaas skriver:

Lyder også som en fin farve - har du haft den længe, og er der masser med plads i den til dit og dat? 

daniel er 1,5 år, så har haft den i godt og vel 2 år. den er super god, der er masser af plads til det hele. god lomme med lynlås til værdisagerne

Anmeld

19. juni 2011

Kitaas

ønskebarn74 skriver:

pusletasker og puslerygsække... jeg har nok 20 alm. tasker...

Damn girl  -  det var ikke så lidt.... er det så'n så du kan skifte for hver dag *s 

Anmeld

19. juni 2011

Kitaas

sandorff skriver:

daniel er 1,5 år, så har haft den i godt og vel 2 år. den er super god, der er masser af plads til det hele. god lomme med lynlås til værdisagerne

Ok - jeg tror også det blir den! er så'n faldet lidt for den efter alt den snak 

Anmeld

19. juni 2011

132319

roenlund skriver:

jeg er helt vild med dem fra By stroom...

Har du en?

Kvaliteten er elendig  Min er ved at falde fra hinanden og det dårlige kunstlæder de er lavet af, skaller af alle steder.

Jeg var til outled for et par uger siden, hvor de var sat ned til 80 kr og der var MANGE! Forhandlerne kan ikke komme af med dem fordi der er så mange reklamationer på dem...

Til dig TS, jeg synes tasken du viser er super fed. Gaia og ko skulle være en fantastisk pusletaske 

Anmeld

19. juni 2011

roenlund

132319 skriver:

Har du en?

Kvaliteten er elendig  Min er ved at falde fra hinanden og det dårlige kunstlæder de er lavet af, skaller af alle steder.

Jeg var til outled for et par uger siden, hvor de var sat ned til 80 kr og der var MANGE! Forhandlerne kan ikke komme af med dem fordi der er så mange reklamationer på dem...

Til dig TS, jeg synes tasken du viser er super fed. Gaia og ko skulle være en fantastisk pusletaske 

Jeg har en, jeg har ingen problemer med den overhovedet... bruger den hver dag og stopper den godt og man kan ikke se den er brugt overhovedet... og har da brugt den i snart 8 mdr...

Anmeld

19. juni 2011

132319

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvis ikke den rasende dyre OiOI Hobo i skind, så d en i rød fra ByStorm. Skal dog lige læse lidt test osv. Man kan også få en der passer til den vogn vi har valgt, men ved ikke om det bliver for meget af det gode. 

Don't do it!!!

Læs mit ovenstående svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.