9+2 - blod???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Mor-til-asta-09

Kris89 skriver:

nu lige jeg var på toilettet, var der blod med...

Jeg har haft ondt i maven de sidst dage, ondt, ikke kvalme eller lign. men ondt... jeg er 9+2 idag. har også ret ondt i maven nu... hjælp....

er det en abort??? er det normalt??? uanset, skal jeg vel have fat i læge i morgen. Jeg er vel for langt henne til at det ordner seig sig hvis det værst tønkelige skulle ske???   Er så frustreret!!!!

Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til vagtlægen igen og håbe at det var en anden læge der tog tlf... også pynt lidt på historien, så du kan få din scanning iaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

håber snart det er os

Kris89 skriver:

Det er ikke så jeg styrt bløder - endnu i hvert fald - har arbejdet hele dagen og først opdaget blod da jeg kom hjem ved seks tiden. det er blevet mere blod agtigt nu, end i starten...

håber at blive taget seriøst af lægen i morgen og få en positiv scanning, selvom jeg har svært ved at tro på det positive lige nu...

Din læge skal nok tage dig seriøst når du fortæller du bløder men husk der er nogen der bløder uden det betyder noget men helt sikkert håber jeg også de sender dig til scanning for at få bekræftet hvorfor du bløder men husk hvad jeg skrev du for meget meget meget kraftige smerter hvis du abotere og de smerter kan man ikke holde ud og jeg var kun 7 uger der jeg mistede

Anmeld

19. juni 2011

håber snart det er os

Mor-til-asta-09 skriver:

Hvis jeg var dig, så ville jeg ringe til vagtlægen igen og håbe at det var en anden læge der tog tlf... også pynt lidt på historien, så du kan få din scanning iaften

Helt enig

Anmeld

19. juni 2011

Muffinmus

ENIG, blod skal d altid tages seriøst. Man kan så sige at det ikke gøre en forskel om det er i dag eller i morgen du bliver scannet hvis det er en abort...så gør det hverken til eller fra. Men det er kun fordi at for læger tiller det psykiske ikke rigtigt med i det sammenhæng. De ser ikke helt på det som du gør, de tænker måske du er ved at få en abort og de kan hverken gøre til eller fra, eller også tænker de at det jo er normalt at det gør lidt naller og der er pletblødning.

De kan ikke altid tage det hensyn at tænke på at man måske mister sin drømmebaby. For dem er det et lille bitte foster og du kan jo nok blive gravid igen. 

Det var den melding jeg fik da jeg blev scannet ved min MA...

Og jeg blev sgu sur på dem. For ja, gu kan man bive  gravid igen,men for nogle tager det altså ikke abre et knald og hovsa så er den der igen, for nogle tager det flere år...og det gjorde de for os. HAvde satme lyst til kvæde den ene læge jeg snakkede med...så meget at min mor blev skidegal på hende fordi hun opførte sig totalt intolerant og som om jeg sgu da selv var skyld i det hele.

Så, hvis du ønsker at få vished omd et er slut eller ej, så ring igen, forklar dem at det gør ONDT og at du bare gerne vil have besked.

Ikke sikkert de reagerer, men så har du gjort hvad du kan.

Anmeld

20. juni 2011

Kris89

i morges var smerterne værre - jeg blødte meget og der kom en klump på omkring 1,5 cm. ud... Jeg var ikke i tvivl og en scanning viste også at livmoderen var tom

Anmeld

20. juni 2011

th

Kris89 skriver:

i morges var smerterne værre - jeg blødte meget og der kom en klump på omkring 1,5 cm. ud... Jeg var ikke i tvivl og en scanning viste også at livmoderen var tom

er jeg meget ked af at høre

håber virkelig at du snart kommer til at stå med en positiv test igen.

lige et kram til dig

Anmeld

20. juni 2011

Mor-til-asta-09

Kris89 skriver:

Er jeg utrolig ked af at høre.. Håber du hurtigt kommer ovenpå igen.. kæmpe kram herfra 

Anmeld

20. juni 2011

håber snart det er os

Kris89 skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre sender en kæmpe krammer

Anmeld

20. juni 2011

Kløver

Kris89 skriver:

åh hvor er jeg ked af at høre dette, sender kæmpe kram

Anmeld

20. juni 2011

rogerrasch

Kris89 skriver:

nu lige jeg var på toilettet, var der blod med...

Jeg har haft ondt i maven de sidst dage, ondt, ikke kvalme eller lign. men ondt... jeg er 9+2 idag. har også ret ondt i maven nu... hjælp....

er det en abort??? er det normalt??? uanset, skal jeg vel have fat i læge i morgen. Jeg er vel for langt henne til at det ordner seig sig hvis det værst tønkelige skulle ske???   Er så frustreret!!!!

ring til vagt lægen så bliver du automatisk kaldt ind. det kan ikke vente tl imorgen efter min mening for det var sådan jeg havde det sidst da jeg tabte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.