9+2 - blod???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Kris89

SussieThyssen skriver:

Du gør det ikke bedre ved at sidde på wc'et snarre tvært imod.
Gå ind og læg dig og slap af.

Mange kvinder bløder pludseligt en lille smule omkring uge 8-9 stykker uden det af den grund betyder noget.

Så på langs med dig, slap af og gå kun på wc, når du virkeligt skal.
Og ring så til din læge i morgen tidligt.

for at alt er ok.

Kærligst
Sussie

Tusind tak...

Jeg havde problemer med at fatte at jeg rent faktisk var gravid, men skal da lige love for at det her kunne vælte min verden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

liwsmor

Kris89 skriver:

Jamen det er som sådan ikke rigtig blod eller hvad man kan sige (svært at forklare sådan noget) det er stadig lidt som udflåd, men det er helt mørkt og der er mere end normalt.. Det kommer ikke i trussen, men der er en del, når jeg tørrer mig.

jeg ville sige du skal tag til lægevagten, og blive undersøgt.. okay vis bloden ikke er rød og det ikke er klumper og ikke forsætter og ikke er på trussen så tror jeg ikke der noget være nervøs for.. jeg har brunt og lyserød udflåd, hver dag ikke noget farligt i det, lille bebs har det godt og lille bebs hjerte slå.. det må bare ikke være rød klumpe og ondt i den nedeste del af maven imens

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

liwsmor skriver:

jeg ville sige du skal tag til lægevagten, og blive undersøgt.. okay vis bloden ikke er rød og det ikke er klumper og ikke forsætter og ikke er på trussen så tror jeg ikke der noget være nervøs for.. jeg har brunt og lyserød udflåd, hver dag ikke noget farligt i det, lille bebs har det godt og lille bebs hjerte slå.. det må bare ikke være rød klumpe og ondt i den nedeste del af maven imens

tak, det hjælper lidt at høre andre har noget lign og bebs har det godt...

Lægevagten ville kun se mig, hvis jeg fik ekstreme mavesmerter (i frygt for graviditet uden for livmoder) ellers skulle jeg vente til i morgen.

Det nytter jo heller ikke noget at blive tilset nu, kan jo nok ikk scannes før i morgen alligevel...

Anmeld

19. juni 2011

Rockertand

kan bristede blodkar give smerter?? har de sidste dage haft sådan noget mavekrampende lign noget om aftenen.. det har tilgengæld været den eneste symptom på graviditet pånær ømme bryster... Nu sidder jeg selvf og føler de er ved at være væk også...

Åh hvor er der længe til kl. 8 i morgen tidlig, hvor jeg kan ringe til læge...

Det ved jeg faktisk ikke, jeg har selv prøvet at bløde frisk blod i min sidste graviditet (ca. 11. uge), men der var ingen smerter, og man hører jo altid, at smerter er skidt - men gad vide, om der ikke er nogen, der har prøvet smerter, hvor alt stadig var normalt?

Hvis du skal beskrive dine smerter i forhold til f.eks. menstruationssmerter, hvor stærke er de så? For der er jo også almindelige ligamentsmerter...

Hvis du får mere ondt, så skal du altså søge vagtlæge igen....

Anmeld

19. juni 2011

SussieThyssen

Kris89 skriver:

Tusind tak...

Jeg havde problemer med at fatte at jeg rent faktisk var gravid, men skal da lige love for at det her kunne vælte min verden.

Det kan jeg kun alt for godt forstå.
Man bliver bare hylet helt ud af den.

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

Rockertand skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, jeg har selv prøvet at bløde frisk blod i min sidste graviditet (ca. 11. uge), men der var ingen smerter, og man hører jo altid, at smerter er skidt - men gad vide, om der ikke er nogen, der har prøvet smerter, hvor alt stadig var normalt?

Hvis du skal beskrive dine smerter i forhold til f.eks. menstruationssmerter, hvor stærke er de så? For der er jo også almindeligt ligamentsmerter...

Hvis du får mere ondt, så skal du altså søge vagtlæge igen....

jeg havde meget voldsomme mens smerter førhen, så de er ikke værre end det, men de har virket lidt som mavekramper eller sådan, men det har jeg også oplevet før fordi jeg har irriteret tyktarm..

Det kan jo også være et sammentræf at jeg har haft det irriteret tyktarm de sidste dage.

har bare arbejdet hårdt her i weekenden malket 200 køer to gange dagligt.. (4-5 timer to gange dagligt) Men det burde vel ikke have noget at sige når jeg ikke er længere henne???

Anmeld

19. juni 2011

liwsmor

Kris89 skriver:

tak, det hjælper lidt at høre andre har noget lign og bebs har det godt...

Lægevagten ville kun se mig, hvis jeg fik ekstreme mavesmerter (i frygt for graviditet uden for livmoder) ellers skulle jeg vente til i morgen.

Det nytter jo heller ikke noget at blive tilset nu, kan jo nok ikk scannes før i morgen alligevel...

jo det kan du godt, jeg blev scannet på hellig dag kl 12 om aften

Anmeld

19. juni 2011

Annemor...

Jeg synes det lyder lidt som en abort, mistede selv 23. dec og havde det på samme måde og senere på aftenen den 23. dec abortede jeg.

Men jeg ville også ringe til vagtlægen og sige hvordan jeg havde det. Vagtlægen at jeg fik fat i -  ville ringe til Gyn. afd og så høre hvad de syntes om det. og 10 minutter senere ringede han tilbage og sagde at hvis jeg fik kraftige blødninger eller smerter skulle jeg ringe igen og så ind og scannes. Jeg blev scannede den 27. dec og fik afvide at jeg havde mistet.

Men krydser fingere for at alt er som det skal være

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

liwsmor skriver:

jo det kan du godt, jeg blev scannet på hellig dag kl 12 om aften

Det snakkede hun ikk om

hmm, må heller bar ligge mig og se hvad der sker.  

håber bare alt er som det skal være. ved ikke hvad jeg skulle gøre, hvis noget var galt.....

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

Annemor... skriver:

Jeg synes det lyder lidt som en abort, mistede selv 23. dec og havde det på samme måde og senere på aftenen den 23. dec abortede jeg.

Men jeg ville også ringe til vagtlægen og sige hvordan jeg havde det. Vagtlægen at jeg fik fat i -  ville ringe til Gyn. afd og så høre hvad de syntes om det. og 10 minutter senere ringede han tilbage og sagde at hvis jeg fik kraftige blødninger eller smerter skulle jeg ringe igen og så ind og scannes. Jeg blev scannede den 27. dec og fik afvide at jeg havde mistet.

Men krydser fingere for at alt er som det skal være

åh nej.. lyder ikk rart. må jo se hvad lægen siger i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.