9+2 - blod???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

liwsmor

liwsmor skriver:

jo det kan du godt, jeg blev scannet på hellig dag kl 12 om aften

ja så du skal ikke være bange, men så håber jeg ikke der er noget hos lægen i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

liwsmor

Kris89 skriver:

Det snakkede hun ikk om

hmm, må heller bar ligge mig og se hvad der sker.  

håber bare alt er som det skal være. ved ikke hvad jeg skulle gøre, hvis noget var galt.....

selvfølige er det som det skal være, bare slap af og lad være at være stress, slap af når du kan

Anmeld

19. juni 2011

Annemor...

Kris89 skriver:

åh nej.. lyder ikk rart. må jo se hvad lægen siger i morgen...

Men husk ring hellere en gang for meget til vagtlægen end at være fuldkommen grædefærdig derhjemme.

Anmeld

19. juni 2011

Nessie

Jeg tog på skadestuen de 2 gange jeg blødte, og der blev jeg sendt videre til skanning med det samme.

Hvis du bliver ved med at bløde og have ondt, så tag ind på skadestuen i stedet for. Det gør det jo heller ikke bedre, at du ligger og prøver at hvile dig, mens du egentlig samtidig er frygtelig bange

Anmeld

19. juni 2011

Faith

liwsmor skriver:

jo det kan du godt, jeg blev scannet på hellig dag kl 12 om aften

Det blev jeg osse... Den 25. dec sent om aftenen.

Anmeld

19. juni 2011

liwsmor

smillaluna skriver:

ja så vis de syntes man skal til scanning så kan man godt ..

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

smillaluna skriver:

ville ønske jeg blev tilbudt... Det er godt nok hårdt bare at ligge her og spekulere og jeg mærker jo alt muligt mærkeligt, som jeg selvfølgelig mener er faresignaler det hele...

som om jeg har luft i maven og lidt stikkende smerter i maven.

synes også bare det er meget at ringe igen og sige jeg har voldsomme smerter, for det har jeg jo ikke. bare noget smerter. og det er jo ikke ren blod der kommer, mere brunt/mørkt udflåd... (sidst jeg tjekkede i hvert fald)

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

Annemor... skriver:

Jeg synes det lyder lidt som en abort, mistede selv 23. dec og havde det på samme måde og senere på aftenen den 23. dec abortede jeg.

Men jeg ville også ringe til vagtlægen og sige hvordan jeg havde det. Vagtlægen at jeg fik fat i -  ville ringe til Gyn. afd og så høre hvad de syntes om det. og 10 minutter senere ringede han tilbage og sagde at hvis jeg fik kraftige blødninger eller smerter skulle jeg ringe igen og så ind og scannes. Jeg blev scannede den 27. dec og fik afvide at jeg havde mistet.

Men krydser fingere for at alt er som det skal være

Hvis man mister, hvor lang tid går der så før de ømme bryster forsvinder??

Anmeld

19. juni 2011

håber snart det er os

Kris89 skriver:

Hvis man mister, hvor lang tid går der så før de ømme bryster forsvinder??

Ved mig var mine meget ømme spændte bryster væk med det samme jeg styrt blødte altså også og havde vildt vildt mega mange smerter efter min mening er man ikke i tvil når man abotere jeg tror bare du skal slappe af tror ikke der e noget i vejen men ved godt det er meget svært jeg krydser finger for at baby har det godt

Anmeld

19. juni 2011

Kris89

håber snart det er os skriver:

Ved mig var mine meget ømme spændte bryster væk med det samme jeg styrt blødte altså også og havde vildt vildt mega mange smerter efter min mening er man ikke i tvil når man abotere jeg tror bare du skal slappe af tror ikke der e noget i vejen men ved godt det er meget svært jeg krydser finger for at baby har det godt

Det er ikke så jeg styrt bløder - endnu i hvert fald - har arbejdet hele dagen og først opdaget blod da jeg kom hjem ved seks tiden. det er blevet mere blod agtigt nu, end i starten...

håber at blive taget seriøst af lægen i morgen og få en positiv scanning, selvom jeg har svært ved at tro på det positive lige nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.