må man ringe og høre fødegangen eller skal man bare lade som

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Nessie

lounika skriver:

har ringe.... og de ville have mig der ind så det har jeg lige været.. lille manden har det fint...  jeg er ikke åben eller noget så det bare optastart til fødsel men den ikke i gang eller noget.. fik noget at sove på og skal der ind igen tirsdag til tjæk og hvis jeg ikke får det beder  inden så måske snakke om igang sættels s hjælp...

nu jeg kommet hjem igen og fået noget smærte stildene og  en til natten så nu går jeg op og lægger mig igen og ser om jeg kan få det til at virke lidt..

tak for i alle lyttet eller ratter læste...

knuss louise

Det var godt du kom derind, og lige blev tjekket. Håber du får en rolig og rigtig god nattesøvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

twinboys

lounika skriver:

har ringe.... og de ville have mig der ind så det har jeg lige været.. lille manden har det fint...  jeg er ikke åben eller noget så det bare optastart til fødsel men den ikke i gang eller noget.. fik noget at sove på og skal der ind igen tirsdag til tjæk og hvis jeg ikke får det beder  inden så måske snakke om igang sættels s hjælp...

nu jeg kommet hjem igen og fået noget smærte stildene og  en til natten så nu går jeg op og lægger mig igen og ser om jeg kan få det til at virke lidt..

tak for i alle lyttet eller ratter læste...

knuss louise

Læste lige hele dit indlæg og dine svar og blev så glad da jeg kom til det sidste...

Dejligt og nu ved du jo hvordan og hvorledes...

Nat nat

Anmeld

20. juni 2011

Sara Maria

Så dejlige at høre, at du endelig fin kontaktet dem. Er også glad for i har det godt, håber du har sovet lidt bedre her i nat og er lidt mere rolig nu. Held og lykke med det hele :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.