hvornår må man ringe til fødegange eller ander? eller skal man bare lade som ingen ting og håbe det bliver til noget eller forsvinder
jeg er i uge 39+1 og går nu ind på 5 dag hvor jeg har det rigtig skit og ikke kan noget som helst kan ikke finde ro og har mange smætetr.
har først haft to nætter hvor jeg ikke kunne sove og to panodiler så var der 1 nat hvor det var sådan oki til at holde ud men ikke fantastisk men så i nat, to panodiler inden vi gik i seng men kunne ikke finde ro eller få det til at falde ned det bliver bare ved med at gør så ondt.. så faldt jeg i søven en time men så vågnet jeg igen hvor jeg virkelig hade det skit har været oppe og tidde 5 gange i nat normalt er jeg det nok kun 2-3..
om dagen kan jeg side en halvtime så jeg lige ved at gå til så op og lægge lidt og når jeg så ik kan det mere så går lidt rundt ,, men kan ikke fortage mig noget...
det gør ondt i min len -røv og ben og lidt for nedden i maven nogle gange.. også kommer de der niv i underlivet..
men aner ikke hvad jeg skal gør af mig selv, kærsten er tjaa mere eller minder lige glad det jo ikke ham så han sover bare og om dagen er han her jo ikke..
skal jeg snakke med nogle eller bare vente og se om det går til at blive en rigtig fødsel eller forsvinder ...
Anmeld