må man ringe og høre fødegangen eller skal man bare lade som

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

NinaNymannMadsen

jeg ville ringe til FG. de siger også hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt. og npr det er sådan er det ikk unødigt. du har jo brug for at høre fra dem at det er helt okay sådan som det er. måske vil de ha dig ind til et tjek lige for at se om alt er helt perfekt.

FG lytter hellere end gerne til dig. ved ikk hvor mange gange jeg ringede til dem da jeg ventede min datter bare der var det mindste da det jo var første gang.

det lyder hvertfald ikk rart når det har stået på i så lang tid med at du har ondt.

du får lige et med på vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

lounika

MorTilJanuar skriver:

Du må ikke føle du er tilbesvær..

Du betaler skat og har ret til at få rådgivning af hospitalet.. Så synes du skal ringe 

hjj jamen det føler jeg, for der nok ander der har mere brug for ders hjæl end mig..  er ikke så go til at sige til ander  hvordan jeg har det ( heller ikke til kæresten) vil helst ikke have de skal syntes jeg er pylleret eller besværlig..træls...

er glad for jeg har jer baby side piger her for her går det oki for mig med at komme af med alt og det jeg ked af i skal høre på det hele men det nemer at skrive her inde ..

Anmeld

19. juni 2011

Happiness

lounika skriver:

ja øv så kan der gå noget tid i nu jo men det kan jo også vær snart.. man ved jo ikke men det ikke til at holde ud at have det sådan... er bare ikke så glad for at ringe og være til besvær, og aner ikke hvad jeg skal sige til dem .. hej jeg har det skit men det nok meget normalt når man er højgarvid jo..

Kan jeg godt forstå. Tror jeg ville have det på samme måde. Men du kan jo sige at det ikke er til at holde ud, og at du er lidt bekymret, og bare gerne vil tjekkes om alt er ok.

For hvis du kommer til tjek kan du jo høre hvor langt du ca har igen, eller om de kan hjælpe dig igang.

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

Jeg håber allerede at du har ringe på nuværende tidspunkt.

Selvfølgelig skal du da ringe. Det er jo det de er der for. De har svar på alt og har de ikke så vil de måske bede dig om at komme derind så de lige kan tjekke op på din baby og dig. Så kan du tage hjem igen med en god fornemmelse og forståelse for din krops reaktion.

Du må ikke tænke sådan at du er til besvær, det handler jo i sidste ende om dit barn og dig og i skal jo gerne komme igennem det er uden div. men......

VENTER SPÆNDT PÅ AT HØRE HVAD FG HAR SAGT TIL DIG. RING NU

Anmeld

19. juni 2011

lounika

Happiness skriver:

Kan jeg godt forstå. Tror jeg ville have det på samme måde. Men du kan jo sige at det ikke er til at holde ud, og at du er lidt bekymret, og bare gerne vil tjekkes om alt er ok.

For hvis du kommer til tjek kan du jo høre hvor langt du ca har igen, eller om de kan hjælpe dig igang.

hmm jaa det nu stadi svært synte jeg og er alene hjemme bange for kæresten vil syntes det lidt underligt a jeg har haft ringe der ned også når det jo ikke er fødsel der i gang.. jeg virkelig ikke så gooo til det...          min lille dreneg er en stor lille dreng siger jm og den skalnind jeg var til for en mdr siden..  hun siger han er 3600 g nu så stor nok til at komme ud til mig... så ville øneke det bare gik det dumme vand nu så jeg  (og kærsten ) ikke var i tvivel om det nu nu det er..

hmm sory mit brok

Anmeld

19. juni 2011

lounika

Sara Maria skriver:

Jeg håber allerede at du har ringe på nuværende tidspunkt.

Selvfølgelig skal du da ringe. Det er jo det de er der for. De har svar på alt og har de ikke så vil de måske bede dig om at komme derind så de lige kan tjekke op på din baby og dig. Så kan du tage hjem igen med en god fornemmelse og forståelse for din krops reaktion.

Du må ikke tænke sådan at du er til besvær, det handler jo i sidste ende om dit barn og dig og i skal jo gerne komme igennem det er uden div. men......

VENTER SPÆNDT PÅ AT HØRE HVAD FG HAR SAGT TIL DIG. RING NU

hmm nej har ikke rineg ( i nu&nbsp skal lige tage mig sammen og finde ud af hvad jeg ska sige så jeg ikke bar giver mig til at små tude som jeg desvære er go til.(også om natten for mig selv..&nbsp

Anmeld

19. juni 2011

Happiness

lounika skriver:

hmm jaa det nu stadi svært synte jeg og er alene hjemme bange for kæresten vil syntes det lidt underligt a jeg har haft ringe der ned også når det jo ikke er fødsel der i gang.. jeg virkelig ikke så gooo til det...         min lille dreneg er en stor lille dreng siger jm og den skalnind jeg var til for en mdr siden..  hun siger han er 3600 g nu så stor nok til at komme ud til mig... så ville øneke det bare gik det dumme vand nu så jeg  (og kærsten ) ikke var i tvivel om det nu nu det er..

hmm sory mit brok

Du skal ikke gå og være bekymret hvad kæresten eller nogen anden siger. Hellere tænke at du får det bedre ved at ringe derind. Som andre skriver, så siger de jo selv at man hellere skal ringe én gang for meget!

Og helt okay med brok indlæg. Har været tæt på at gøre det samme Man er ikke så tålmodig mere, og når man samtidigt har ondt og ingen søvn får, så er man virkelig i "hopla"

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

lounika skriver:

hmm nej har ikke rineg ( i nu&nbsp skal lige tage mig sammen og finde ud af hvad jeg ska sige så jeg ikke bar giver mig til at små tude som jeg desvære er go til.(også om natten for mig selv..&nbsp

Helt seriøst du trænger til et godt solidt spark bag i røven, få så ringet og tud alt det du vil hvis det er det du kommer til.

Du er ikke den første gravide homonfyldt, føelsesladet kvinde som de har snakket med i tlf.

De sidder og drikker kaffe lige nu og du forstyrre dem altså ikke. Det er deres arbejde.

Kan simpelthen ikke forstå at du ikke vil ringe. Men det må du selv om håber dit barn har det godt.....

Anmeld

19. juni 2011

Sara Maria

lounika skriver:

hmm jaa det nu stadi svært synte jeg og er alene hjemme bange for kæresten vil syntes det lidt underligt a jeg har haft ringe der ned også når det jo ikke er fødsel der i gang.. jeg virkelig ikke så gooo til det...         min lille dreneg er en stor lille dreng siger jm og den skalnind jeg var til for en mdr siden..  hun siger han er 3600 g nu så stor nok til at komme ud til mig... så ville øneke det bare gik det dumme vand nu så jeg  (og kærsten ) ikke var i tvivel om det nu nu det er..

hmm sory mit brok

Det er altså ikke alle som mærker når vandet går. Det er jo kun en lille slimprop, og det ligner ganske almindelig udflåd. Så vær nu sød at ring derind og tænke ikke på hvad andre tænker om dig, men tænke på dit barn og dig selv. Det er jer der kommer i første række

Anmeld

19. juni 2011

lounika

har ringe.... og de ville have mig der ind så det har jeg lige været.. lille manden har det fint...  jeg er ikke åben eller noget så det bare optastart til fødsel men den ikke i gang eller noget.. fik noget at sove på og skal der ind igen tirsdag til tjæk og hvis jeg ikke får det beder  inden så måske snakke om igang sættels s hjælp...

nu jeg kommet hjem igen og fået noget smærte stildene og  en til natten så nu går jeg op og lægger mig igen og ser om jeg kan få det til at virke lidt..

tak for i alle lyttet eller ratter læste...

knuss louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.