Frøken J. skriver:
Hvordan faen kringler i lige dén? Ventetiden på, at bettepurken kommer ud? Åååh altså! Jeg har egentlig haft det dejligt med at gå og hygge med at være gravid. Jeg har det fantastisk, er startet til gravidtræning 2 gange om ugen (hvilket btw er GRUSOMT hårdt, men skønt), men så skete der bare lige det værste/bedste i aftes!
Min far og bonusmors nabos unge datter har lige født en smuk lille pige for 2 uger siden. Så da min kæreste og jeg var på besøg hos min far i går, skulle vi self. møde den lille pige.
Jeg var egentlig nervøs, for jeg sidder her som gravid, og har aldrig i mit liv været i kontakt med en nyfødt. Never! Kan huske jeg har set lidt til babyer, der var ældre, men ikke sådan i nærkontakt.
Og så fik jeg lov at holde hende. Denne lillepitte, hjælpeløse fine pige. Som greb om mine fingre med sine bittesmå fingre med bittesmå rynker og bittesmå negle. Og som lå og smaskede lidt, og kiggede lidt rundt og kiggede op på mig - self. ikke rigtig bevidst øjenkontakt endnu, men stadig.
Og hun var bare så lillebitte og fin. Så smuk, så dejlig. Og hun fik hikke og alt muligt, så hendes liiiillebitte brystkasse hoppede lidt. Og jeg sad bare der med hende i mine arme og følte mig så varm og synes hun var så skøn.
.. Men lige siden har jeg været totalt depri
Lige pludselig synes jeg, at der er virkelig lang tid til, at jeg "får min egen". Jeg har aldrig set sådan en nyfødt før, det var en kæmpe oplevelse! Og det skærer i mit hjerte, at jeg skal vente - hvis jeg uheldig - 17 uger endnu på at møde min egen datter, og være lige så naturligt mor-agtig, som denne lille prinsesses mor var.
Så tell me girls! Hvordan hopper jeg lige ud af den her triste tilstand? ved godt jeg bare skal være lykkelig og glad, for jeg har jo selv en lille sparker inde i maven! Men hold op oktober føles langt væk, efter at have holdt den skønneste lille nyfødte på 55 cm og 3500 gram. Suk
det er da dejligt du fik den fantastiske føleslse for en lille baby det betyder jo bare du er helt klar til det ikke nervøs for hvordan det skal gå, tror jeg... kan godt se vente tiden er lang for dig i nu til okt så.. men brug den på a gør dig helt klar til lille baby s ankoms nus om værelse pudsle plads mm...
jeg er selv kommet til uge 39+1 i dag og vil bare lige sige nu er det ikke sjovt overhovet mere og vente.. nu må det godt være nu for nu har jeg det træls og vil se min lille mand NUUUU