Den søde (sure) ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Frøken J.

Muffi<3 skriver:

Jeg svarer nok sådan fordi det har været lidt en ubegrundet frygt , om jeg skule føde fortidligt , først i uge 39 begyndte jeg at drømme om at føde   Men vil også bare sige som en har sagt før   NYD det   nyd du kan se en film uden at blive afbrudt , nyd i kan spise en middag og at det ikke tager 2 timer at komme ud af døren   Seriøst , om 17 uger (max) er jeres liv vendt drastisk på hovedet

Jeg kan da godt forstå, at fx folk der har født for tidligt ville ønske, at de var gået tiden ud, men derfor håber jeg nu stadig, at jeg ikke går 2 uger over tid (dvs. 17 uger fra nu af )

Men må prøve at se, hvordan vi kan bruge lidt mere tid på hinanden og på os selv. Starter med at nyde gravidtræningen Det er så dejligt, men crazy ass hårdt. Den slags får jeg  jo heller ikke tid til lige efter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Nååååh! Men ja, det er garanteret et eller andet indbygget instinkt eller noget. Jeg sagde også til hende moderen, at jeg ikke kunne garantere, at jeg ikke stak af med hendes pige. Hehe De er bare så skønne, selvom de 'bare' er skide-sove-spise maskiner den første tid. Sådan groft sagt  

Ja, bare de ansigtsudtryk de kan komme med er simpelthen guld værd

Haha - det må dæleme være livet, ikke at skulle andet end spise, sove og skide - det mener min kæreste ihvertfald

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Jeg har det på samme måde... Jeg kan heller ikk vente til den lille mand kommer ud.... Har slet ikk noget imod at være gravid men det er sku længe man er det.....  Og det med at flytte skal vi også til... Leder efter lejlighed så det kan godt ske at vi skal flytte med en lille mand på armen.... Har haft børn i familien hele mit liv så ved noget om babyer og ELSKER dem!!

Anmeld

18. juni 2011

Lady Marion <3

Frøken J. skriver:

Jeg kan da godt forstå, at fx folk der har født for tidligt ville ønske, at de var gået tiden ud, men derfor håber jeg nu stadig, at jeg ikke går 2 uger over tid (dvs. 17 uger fra nu af )

Men må prøve at se, hvordan vi kan bruge lidt mere tid på hinanden og på os selv. Starter med at nyde gravidtræningen Det er så dejligt, men crazy ass hårdt. Den slags får jeg  jo heller ikke tid til lige efter  

Du kan jo sagtens gå til noget efterfødsels gym eller baby zumba   Der medbringer man jo bare bebs .

Anmeld

18. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, bare de ansigtsudtryk de kan komme med er simpelthen guld værd

Haha - det må dæleme være livet, ikke at skulle andet end spise, sove og skide - det mener min kæreste ihvertfald

HAha Ja, tænk! Og alle synes bare man er den skønneste i verden og vil nusse, pusse og elske en. Det bliver da ikke bedre  

Anmeld

18. juni 2011

Frøken J.

Mettefpigen skriver:

Jeg har det på samme måde... Jeg kan heller ikk vente til den lille mand kommer ud.... Har slet ikk noget imod at være gravid men det er sku længe man er det.....  Og det med at flytte skal vi også til... Leder efter lejlighed så det kan godt ske at vi skal flytte med en lille mand på armen.... Har haft børn i familien hele mit liv så ved noget om babyer og ELSKER dem!!

Ja, 40 uger er faktisk riiiigtig lang tid, når man sådan tænker over det! Self. er det også vigtigt, at man har tid til at omstille sig til den nye forandring, men når man er sådan en planlægningsfreak, som efterhånden er godt væk, så kan tålmodigheden godt forsvinde  Og sjovt nok skete det faktisk først, da jeg sad med hende den bette. Hold kæft de er dejlige de små  

Anmeld

18. juni 2011

Frøken J.

Muffi<3 skriver:

Du kan jo sagtens gå til noget efterfødsels gym eller baby zumba   Der medbringer man jo bare bebs .

Helt sikkert, hende der kører graviditetstræningen har også mor/barn træning, men skal jo lige ovenpå efter fødslen. Desværre må man heller ikke medbringe barnevogn i centeret, og da vi ikke har bil, er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an til den tid. Synes det er lidt hårdt at skulle løfte en lift med til træning  

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Frøken J. skriver:

Ja, 40 uger er faktisk riiiigtig lang tid, når man sådan tænker over det! Self. er det også vigtigt, at man har tid til at omstille sig til den nye forandring, men når man er sådan en planlægningsfreak, som efterhånden er godt væk, så kan tålmodigheden godt forsvinde  Og sjovt nok skete det faktisk først, da jeg sad med hende den bette. Hold kæft de er dejlige de små  

Jaa.. Også bare med den forandring man har i kroppen både fysisk og psykisk... Haha... Jeg kan bare tude over INGENTING!! ... Godt nok har jeg altid været følsom, men den er sku lidt overdrevet her for tiden..

Anmeld

18. juni 2011

Frøken J.

Mettefpigen skriver:

Jaa.. Også bare med den forandring man har i kroppen både fysisk og psykisk... Haha... Jeg kan bare tude over INGENTING!! ... Godt nok har jeg altid været følsom, men den er sku lidt overdrevet her for tiden..

Hihi, kender det godt! Og de stakkels mænd forstår ikke en meter, man må jo bare forsøge at forklare det er hormoner  

Anmeld

18. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

HAha Ja, tænk! Og alle synes bare man er den skønneste i verden og vil nusse, pusse og elske en. Det bliver da ikke bedre  

Haha- måtte jeg lige læse højt for kæresten, havde slet ikke lige tænkt over, at alle synes babyer er så fantastiske, og de kan egentlig kun skide og spise Men åhh, hvor vi glæder os alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.