Frøken J. skriver:
Jamen det er netop sådan jeg har det. Man bliver sådan lidt vemodig og "dyyybt suk", fordi man bare tænker på hvor skønt det bliver at få sin egen i armene! Jeg håber sådan der ikke sker et eller andet, så jeg skal have kejsersnit. Bare tanken om at presse hende ud, og få hende lagt op på maven i mens hun giver lyd fra sig, og tårerne triller (fra mig og min kæreste
), det må være det VILDESTE det øjeblik!
Men jo, jeg forstår sagtens hvad du mener! Og det kan være vi skal fokusere på en masse os-tid herhjemme
Selv om jeg siger, at jeg ALDRIG gør det igen (piv, det gjorde nas) så er det SÅ fantastisk..
Når hun kommer ud, smerterne forsvinder, delvist, man ser den lille for første gang, de kigger på en, skriger, og man kigger på sin kæreste som sender en det største smil, dét er fantastisk..
Når de bliver vejet, målt og tjekket, kigger man SÅ forelsket på sit lille vidunder.. Det er UBESKRIVELIGT. Og med dén del i tankerne, gør jeg det skisme gerne igen! 
Nyd HVERT et øjeblik.. Det er VIRKELIG fantastisk! Virkeligt! Man kan slet ikke forstå det, før man selv har prøvet det..
Så håber også for dig, at du kommer til at føde normalt, og alt går som det skal!
Og faktisk, er oktober jo lige om meget meget snart 
Anmeld