Den søde (sure) ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Haha- måtte jeg lige læse højt for kæresten, havde slet ikke lige tænkt over, at alle synes babyer er så fantastiske, og de kan egentlig kun skide og spise Men åhh, hvor vi glæder os alligevel

Ja, det virker i grunden lidt paradoksalt. De kan jo ikke noget og er så uendeligt skrøbelige Måske er det dét der gør dem så søde. Men ja, det gør vi hvert fald også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Mettefpigen

Frøken J. skriver:

Hihi, kender det godt! Og de stakkels mænd forstår ikke en meter, man må jo bare forsøge at forklare det er hormoner  

Haha må sige at heldigvis så har altid haft tårer i øjnene når jeg ser noget sørgeligt i tv så han er lidt vant til det... Men han griner bare af mig når jeg TUDER!!.. Haha.. Han kigger lidt på mig mens jeg lidt gemmer hovedet væk, så smiler han og spørger: " Græder du?".. Haha.. Før sagde jeg altid nej, også flækkede han bare af grin men nu siger jeg bare: " Jamen det er jo sørgeligt" hihi...

Anmeld

18. juni 2011

Bare mig..

Ihh, kender godt den følelse..

Da jeg var gravid, fødte min veninde i slutningen af februar sidste år, jeg selv havde termin i maj. Så hun fødte godt tre mdr før mig, og da jeg skulle op på sygehuset og se den lille dreng.. Nøjh, hvor blev jeg faktisk trist.. Selvfølgelig ikke over ham.. Du ved.. Men fordi der stadig var TRE mdr til jeg selv fik min i armene.. Og gik faktisk og blev en smule deprimeret over, at jeg selv skulle vente..

Men vent, når du så selv føder, så er dine følelser 1.000.000 gange større end nu.. Du vil blive fuldstændig forbavset over, hvilke størke følelser der vil komme frem.. Det er SÅ VILDE følelser!

Glæd dig! Men som en anden skriver! Nyd for GUDS SKYLD tiden nu hvor I bare er jer! Den kommer bare ALDRIG tilbage! Aldrig! - Misforstå mig nu ikke.. Det er ikke negativt.. Men...forstår du hvad jeg mener med det, når jeg skriver det sådan? Det håber jeg

Anmeld

18. juni 2011

Frøken J.

Mettefpigen skriver:

Haha må sige at heldigvis så har altid haft tårer i øjnene når jeg ser noget sørgeligt i tv så han er lidt vant til det... Men han griner bare af mig når jeg TUDER!!.. Haha.. Han kigger lidt på mig mens jeg lidt gemmer hovedet væk, så smiler han og spørger: " Græder du?".. Haha.. Før sagde jeg altid nej, også flækkede han bare af grin men nu siger jeg bare: " Jamen det er jo sørgeligt" hihi...

HAha hvor er det skægt Jeg TUDbrølede, da jeg så den nye Harry Potter trailer. Heldigvis var jeg alene hjemme 

Anmeld

18. juni 2011

Frøken J.

Nicolinesmor170510 skriver:

Ihh, kender godt den følelse..

Da jeg var gravid, fødte min veninde i slutningen af februar sidste år, jeg selv havde termin i maj. Så hun fødte godt tre mdr før mig, og da jeg skulle op på sygehuset og se den lille dreng.. Nøjh, hvor blev jeg faktisk trist.. Selvfølgelig ikke over ham.. Du ved.. Men fordi der stadig var TRE mdr til jeg selv fik min i armene.. Og gik faktisk og blev en smule deprimeret over, at jeg selv skulle vente..

Men vent, når du så selv føder, så er dine følelser 1.000.000 gange større end nu.. Du vil blive fuldstændig forbavset over, hvilke størke følelser der vil komme frem.. Det er SÅ VILDE følelser!

Glæd dig! Men som en anden skriver! Nyd for GUDS SKYLD tiden nu hvor I bare er jer! Den kommer bare ALDRIG tilbage! Aldrig! - Misforstå mig nu ikke.. Det er ikke negativt.. Men...forstår du hvad jeg mener med det, når jeg skriver det sådan? Det håber jeg

Jamen det er netop sådan jeg har det. Man bliver sådan lidt vemodig og "dyyybt suk", fordi man bare tænker på hvor skønt det bliver at få sin egen i armene! Jeg håber sådan der ikke sker et eller andet, så jeg skal have kejsersnit. Bare tanken om at presse hende ud, og få hende lagt op på maven i mens hun giver lyd fra sig, og tårerne triller (fra mig og min kæreste ), det må være det VILDESTE det øjeblik!

Men jo, jeg forstår sagtens hvad du mener! Og det kan være vi skal fokusere på en masse os-tid herhjemme  

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Frøken J. skriver:

HAha hvor er det skægt Jeg TUDbrølede, da jeg så den nye Harry Potter trailer. Heldigvis var jeg alene hjemme 

Haha det har jeg så ikk gjort... Men tuder af alle romantiske film, programmer hvor der bare blir sagt lidt sørgeligt.. Hihi.. Men har også præsteret at ligge med hovedet på mandens mave mens vi har ligget på sofaen og set film.. Også (sjovt nok) tudede jeg lige lidt.. Heldigvis opdagede han ikk noget, men havde tørret tårene i hans t-shirt så da han rejste sig op opdagede han det.. Hihi.. "Ajj har du tudet?, og tørret det af i min trøje?"... Jeg sagde bare "Jaa, den kan da vaskes".. Haha... Men nok nogle sjove scener vi får i vores hjem nogengange.. Haha...

Anmeld

18. juni 2011

Mettefpigen

Frøken J. skriver:

Haha det har jeg så ikk gjort... Men tuder af alle romantiske film, programmer hvor der bare blir sagt lidt sørgeligt.. Hihi.. Men har også præsteret at ligge med hovedet på mandens mave mens vi har ligget på sofaen og set film.. Også (sjovt nok) tudede jeg lige lidt.. Heldigvis opdagede han ikk noget, men havde tørret tårene i hans t-shirt så da han rejste sig op opdagede han det.. Hihi.. "Ajj har du tudet?, og tørret det af i min trøje?"... Jeg sagde bare "Jaa, den kan da vaskes".. Haha... Men nok nogle sjove scener vi får i vores hjem nogengange.. Haha...

Anmeld

18. juni 2011

Bare mig..

Frøken J. skriver:

Jamen det er netop sådan jeg har det. Man bliver sådan lidt vemodig og "dyyybt suk", fordi man bare tænker på hvor skønt det bliver at få sin egen i armene! Jeg håber sådan der ikke sker et eller andet, så jeg skal have kejsersnit. Bare tanken om at presse hende ud, og få hende lagt op på maven i mens hun giver lyd fra sig, og tårerne triller (fra mig og min kæreste ), det må være det VILDESTE det øjeblik!

Men jo, jeg forstår sagtens hvad du mener! Og det kan være vi skal fokusere på en masse os-tid herhjemme  

Selv om jeg siger, at jeg ALDRIG gør det igen (piv, det gjorde nas) så er det SÅ fantastisk..

Når hun kommer ud, smerterne forsvinder, delvist, man ser den lille for første gang, de kigger på en, skriger, og man kigger på sin kæreste som sender en det største smil, dét er fantastisk.. Når de bliver vejet, målt og tjekket, kigger man SÅ forelsket på sit lille vidunder.. Det er UBESKRIVELIGT. Og med dén del i tankerne, gør jeg det skisme gerne igen!

Nyd HVERT et øjeblik.. Det er VIRKELIG fantastisk! Virkeligt! Man kan slet ikke forstå det, før man selv har prøvet det..

Så håber også for dig, at du kommer til at føde normalt, og alt går som det skal! Og faktisk, er oktober jo lige om meget meget snart

Anmeld

18. juni 2011

MaybeBaby

Er jo sat til d. 18/9 så i dag d. 18/6 er der tre måneder til termin og jeg er SÅ glad for, at jeg først skal have der. Går i panik når jeg tænker på alt det jeg skal nå! men dermed ikke sagt at det bliver helt fantastisk, når han kommer i vores arme! og tror jeg vil nyde dagene på sofaen på kæresten og al min tid til hunden

Anmeld

19. juni 2011

Zibi_84

Kan nu godt følge dig! Da jeg var omkring uge 30, fik jeg en lille nedtur. PUHA...der er SÅ længe til, og alligevel ikke!? Ventetiden er lang...Men så brugte jeg tiden på at nyde min runde mave, og gøre langsomt klar til bebs kommer. Nu er der præcis 1 uge til Termin, og jeg er IGEN meget utolmodig Tror det er helt, helt naturlig den måde du reagerede på! Men bare vent, pludselig sidder du også med jeres datter i favnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.