Giv mig nogen gode råd! Jeg VIL bare have ham :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg tror da netop det fordi han kan lide dig.. og er bange for at "komme for tæt" ovenpå din besked.. Min nuværende kæreste var lidt på samme måde i starten.. havde fortalt om noget der var sket tidligere forhold.. hvilket gjorde han var vildt "bange" for at træde ved siden af fordi han netop var så vild med mig..
Mange gange held og lykke og kom endelig med update

Håber VIRKELIG i har ret.. Og synes da netop også, at det er underligt, at man gerne vil ses hvis man ikke har bagtanker, når man ved den anden har. Ellers er han sgu noget af en idiot

Og mange tak for svaret.. bliver mere lettet nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

mit råd :-) kast dig over ham hahaha du ønskes held og lykke med foretagenet herfra :-) go girl

Ihh, jeg vil også bare så gerne.. Men er virkelig bange for at være alt for anmasende For Fuuuuuuck han er dejlig!

Anmeld

19. juni 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Håber VIRKELIG i har ret.. Og synes da netop også, at det er underligt, at man gerne vil ses hvis man ikke har bagtanker, når man ved den anden har. Ellers er han sgu noget af en idiot

Og mange tak for svaret.. bliver mere lettet nu

Ja helt sikkert.. tror bare du skal tage det stille og roligt.. Selvom jeg ved det mega svært når du bare vil det hele med ham NU  Men måske det ligeså stille kommer.. og det jo også fedt med en fyr der ikke kun er ude på en ting.. men tænker på dig..

Anmeld

19. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Ja helt sikkert.. tror bare du skal tage det stille og roligt.. Selvom jeg ved det mega svært når du bare vil det hele med ham NU  Men måske det ligeså stille kommer.. og det jo også fedt med en fyr der ikke kun er ude på en ting.. men tænker på dig..

Ja, altså stod det til mig, boede vi allerede langt ude på landet, med ti børn og alt hvad dertil hører haha..

Ej, ja, jeg må tage den helt med ro..

Han har enormt meget at se til for tiden.. - Han er bodybuilder og er ved at træne til en kæmpestor konkurrence, han arbejder og laver lidt havearbejde ved siden af, så han laver enormt meget, så jeg må nok bare væbne mig med tålmodighed

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

Øv. Ingen råd kunne hjælpe, for han aflyste biografturen halvanden time inden han skulle hente mig

Jeg har droppet at skrive til ham, for han svare ikke, og nu er det halvanden uge siden og vi har faktisk ikke snakket sammen siden, så øv øv..

Nå, jeg må videre.. Med eller uden den klaphat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.