Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KamillaT skriver: Han vil nok bare gerne tage det stille og roligt. Hvilket da er et godt tejn Synes jeg. Men når du har sagt det til ham, så prøv at se tiden an, så du ikke virker for anmasende. Det kan måske skræmme ham væk.. Men aner det ikke, har ikke den store forstand på lige sådan noget her..
Han vil nok bare gerne tage det stille og roligt. Hvilket da er et godt tejn Synes jeg. Men når du har sagt det til ham, så prøv at se tiden an, så du ikke virker for anmasende. Det kan måske skræmme ham væk.. Men aner det ikke, har ikke den store forstand på lige sådan noget her..
Ja, det er jo også det.. Men ihh, stod det til mig, boede vi jo nærmest sammen nu haha.. Men tak for rådet alligevel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg kunne havde fundet på at finde et par mega frække trusser frem... Tage et billede af dem og skrive: Hvis du er klar, får du mig at se i disse i aften... Mon ikke du får en fræk respons og han er tilbage igen... GGGG....
Jeg kunne havde fundet på at finde et par mega frække trusser frem... Tage et billede af dem og skrive: Hvis du er klar, får du mig at se i disse i aften... Mon ikke du får en fræk respons og han er tilbage igen... GGGG....
Haha, pisse fed ide.. Men ihh, jeg er en totalt kylling.. Hvis der ikke sker en dyt på tirsdag, vil jeg tage den i brug.. Tør sgu ikke engang lægge en hånd på ham.. Måske det kommer helt af sig selv, hvis vi skal se netop DEN gyser.. Fuuuuuck, den er vildt..
Anonym skriver: Haha, pisse fed ide.. Men ihh, jeg er en totalt kylling.. Hvis der ikke sker en dyt på tirsdag, vil jeg tage den i brug.. Tør sgu ikke engang lægge en hånd på ham.. Måske det kommer helt af sig selv, hvis vi skal se netop DEN gyser.. Fuuuuuck, den er vildt..
....
ønskebarn74 skriver: ....
Tak.. Måske lige så meget det jeg havde brug for
jeansmummie skriver: Tror faktisk bare han passer på med ikke og skræmme dig væk , efter din besked og hvis han nu er bange for han har trådt over din grænse inden du skrev d tror faktisk han er glad for dig vis ham vejen tilbage til det fortabte frække spor med søde frække små hints good luck Girl
Tror faktisk bare han passer på med ikke og skræmme dig væk , efter din besked og hvis han nu er bange for han har trådt over din grænse inden du skrev d tror faktisk han er glad for dig vis ham vejen tilbage til det fortabte frække spor med søde frække små hints good luck Girl
Ihh, tak Håber SÅ meget, at du har ret.. Han vil jo netop gerne se mig, men det er så også "bare" dét..
Man ses vel ikke med en, som håber på mere end et venskab, hvis man ikke selv er lidt interesseret, vel?!
jeansmummie skriver: Nej det vil jeg da syntes var vildt mærkeligt måske end da tåbeligt. Med mindre han er bøs*s eller fra stenalderen hihi. Griner
Nej det vil jeg da syntes var vildt mærkeligt måske end da tåbeligt. Med mindre han er bøs*s eller fra stenalderen hihi. Griner
Tror næppe, at han er bøsse.. Meeeen man kan jo blive overrasket
Jeg tror da netop det fordi han kan lide dig.. og er bange for at "komme for tæt" ovenpå din besked.. Min nuværende kæreste var lidt på samme måde i starten.. havde fortalt om noget der var sket tidligere forhold.. hvilket gjorde han var vildt "bange" for at træde ved siden af fordi han netop var så vild med mig.. Mange gange held og lykke og kom endelig med update
mit råd :-) kast dig over ham hahaha du ønskes held og lykke med foretagenet herfra :-) go girl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128