Giv mig nogen gode råd! Jeg VIL bare have ham :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.314 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg har mødt en fyr, som jeg har kendt i mange år. Men jeg har været sammen med en anden i mange år, og har derfor afvist ham her, som jeg nu snakker med..

Jeg var så liiiidt for hurtigt og fik, efter mange frække beskeder, fyret af, at jeg absolut ikke var en man bare knaldede med og så var det det.. "han skulle bare lige vide det!" Og det er nok noget nær det dummeste jeg har gjort! NOGENSINDE! Han svarede mig dog tilbage, at det bestemt ikke kun var det han var ude på, men at han i rigtig lang tid gerne har villet lære mig bedre at kende!

Meeeeen.......Nu er de frække beskeder forsvundet.. Men vi har dog alligevel set hinanden to gange efter min PISSE dumme besked til ham! Ihh, hvor ville jeg gerne hvis jeg kunne trække den tilbage.. Han er meget tilbageholdende, og jeg kan ikke rigtig læse ham!

MEN....nu har jeg fået følelser for ham... Han vil gerne ses, men der bliver ikke rigtig skrevet mere end de aftaler vi får lavet..

Vi skal dog alligevel ses på tirsdag, og jeg bliver nødt til at gøre NOGET! Men hvad!!! Hvordan fejer jeg benene væk under ham!? Hvordan teer jeg mig? Ja, i det hele taget, hvordan bære jeg mig ad?

Vi skal i biffen og se en gyser hihi..

Please hjælp mig! Jeg er smask forelsket i ham! Jeg skal bare have ham nedlagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg har mødt en fyr, som jeg har kendt i mange år. Men jeg har været sammen med en anden i mange år, og har derfor afvist ham her, som jeg nu snakker med..

Jeg var så liiiidt for hurtigt og fik, efter mange frække beskeder, fyret af, at jeg absolut ikke var en man bare knaldede med og så var det det.. "han skulle bare lige vide det!" Og det er nok noget nær det dummeste jeg har gjort! NOGENSINDE! Han svarede mig dog tilbage, at det bestemt ikke kun var det han var ude på, men at han i rigtig lang tid gerne har villet lære mig bedre at kende!

Meeeeen.......Nu er de frække beskeder forsvundet.. Men vi har dog alligevel set hinanden to gange efter min PISSE dumme besked til ham! Ihh, hvor ville jeg gerne hvis jeg kunne trække den tilbage.. Han er meget tilbageholdende, og jeg kan ikke rigtig læse ham!

MEN....nu har jeg fået følelser for ham... Han vil gerne ses, men der bliver ikke rigtig skrevet mere end de aftaler vi får lavet..

Vi skal dog alligevel ses på tirsdag, og jeg bliver nødt til at gøre NOGET! Men hvad!!! Hvordan fejer jeg benene væk under ham!? Hvordan teer jeg mig? Ja, i det hele taget, hvordan bære jeg mig ad?

Er du stadig sammen med ham du har været sammen med i mange år ?

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

Er du stadig sammen med ham du har været sammen med i mange år ?

Nej nej, bare rolig hihi.. Ham er jeg sluppet af med..

Anmeld

18. juni 2011

LenaJohansen

Anonym skriver:

Nej nej, bare rolig hihi.. Ham er jeg sluppet af med..

nåh okay

Hvorfor siger du det ikk bare som det er til ham, og så se hvordan han reagere...?

For hvis han vil dig, så forsvinder han jo ikke bare

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

LenaJohansen skriver:

nåh okay

Hvorfor siger du det ikk bare som det er til ham, og så se hvordan han reagere...?

For hvis han vil dig, så forsvinder han jo ikke bare

Tror måske, at jeg i forvejen har skræmt ham lidt væk.. Men håber jo lidt på, at jeg kan få ham "tilbage" Så det skal gå stille og roligt, tror jeg Hmm.. 

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

Virkelig ikke flere med gode råd, gode erfaringer med noget lignende de vil dele ud af eller andet godt?

Anmeld

18. juni 2011

KamillaT

Fortæl ham hvad du føler!  Så kan det ikke gå helt galt.

Anmeld

18. juni 2011

Anonym trådstarter

KamillaT skriver:

Fortæl ham hvad du føler!  Så kan det ikke gå helt galt.

Det har jeg gjort, men det er som om han er meget tilbageholdende, og vil ikke rigtig forsvare det, eller hvad man nu siger.. Han vil dog alligevel gerne ses, også selv om han ved hvad jeg nok mest håber der kommer ud af det.. Han snakker bare slet ikke om hvad han havde forestillet sig.. Andet end, at han "gerne vil lære mig bedre at kende, og har villet det længe"

Anmeld

18. juni 2011

KamillaT

Anonym skriver:

Det har jeg gjort, men det er som om han er meget tilbageholdende, og vil ikke rigtig forsvare det, eller hvad man nu siger.. Han vil dog alligevel gerne ses, også selv om han ved hvad jeg nok mest håber der kommer ud af det.. Han snakker bare slet ikke om hvad han havde forestillet sig.. Andet end, at han "gerne vil lære mig bedre at kende, og har villet det længe"

Han vil nok bare gerne tage det stille og roligt. Hvilket da er et godt tejn  Synes jeg. Men når du har sagt det til ham, så prøv at se tiden an, så du ikke virker for anmasende. Det kan måske skræmme ham væk..  Men aner det ikke, har ikke den store forstand på lige sådan noget her..

Anmeld

18. juni 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg kunne havde fundet på at finde et par mega frække trusser frem... Tage et billede af dem og skrive: Hvis du er klar, får du mig at se i disse i aften... Mon ikke du får en fræk respons og han er tilbage igen... GGGG....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.