Sagen er den, at jeg har mødt en fyr, som jeg har kendt i mange år. Men jeg har været sammen med en anden i mange år, og har derfor afvist ham her, som jeg nu snakker med..
Jeg var så liiiidt for hurtigt og fik, efter mange frække beskeder, fyret af, at jeg absolut ikke var en man bare knaldede med og så var det det.. "han skulle bare lige vide det!"
Og det er nok noget nær det dummeste jeg har gjort! NOGENSINDE!
Han svarede mig dog tilbage, at det bestemt ikke kun var det han var ude på, men at han i rigtig lang tid gerne har villet lære mig bedre at kende!
Meeeeen.......Nu er de frække beskeder forsvundet.. Men vi har dog alligevel set hinanden to gange efter min PISSE dumme besked til ham! Ihh, hvor ville jeg gerne hvis jeg kunne trække den tilbage.. Han er meget tilbageholdende, og jeg kan ikke rigtig læse ham!
MEN....nu har jeg fået følelser for ham... Han vil gerne ses, men der bliver ikke rigtig skrevet mere end de aftaler vi får lavet..
Vi skal dog alligevel ses på tirsdag, og jeg bliver nødt til at gøre NOGET! Men hvad!!! Hvordan fejer jeg benene væk under ham!? Hvordan teer jeg mig? Ja, i det hele taget, hvordan bære jeg mig ad? 
Vi skal i biffen og se en gyser
hihi..
Please hjælp mig! Jeg er smask forelsket i ham!
Jeg skal bare have ham nedlagt 
Anmeld