trip trap stol med indsats til nyfødt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juni 2011

Maise86

FrøkenHedegaard skriver:

Den er FANTASTISK, kan jeg fortælle dig  Så vil anbefale den, og den er ikke spild af penge

Heeelt enig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Thalia

kamtok skriver:

Der er en 5-punktssele i, på samme måde som i en autostol, så den er nu sikker nok..

Jamen jeg har da ikke skrevet at selen ikke er sikker?

Men ligeså vel som jeg ikke ville lade min baby sidde på spisebordet i en autostol, vil jeg ikke lade mine børn sidde i sådan en trip trap indsats.

Jeg synes den ser farlig ud.

Anmeld

18. juni 2011

kamtok

Thalia skriver:

Jamen jeg har da ikke skrevet at selen ikke er sikker?

Men ligeså vel som jeg ikke ville lade min baby sidde på spisebordet i en autostol, vil jeg ikke lade mine børn sidde i sådan en trip trap indsats.

Jeg synes den ser farlig ud.

Det var også kun for at forklare dig at det ikke er en "almindelig" sele som på en normal skråstol. Jeg er ikke glad for den, men sikker dét er den. Den sidder helt fast på stolen og kan ikke tages af eller løsnes på nogen måde, og man skal bruge begge hænder mens man står bag den for at klikke den af, og så skal man bruge nogle ekstra dimser til "fødderne" på stolen.

Anmeld

18. juni 2011

Thalia

kamtok skriver:

Det var også kun for at forklare dig at det ikke er en "almindelig" sele som på en normal skråstol. Jeg er ikke glad for den, men sikker dét er den. Den sidder helt fast på stolen og kan ikke tages af eller løsnes på nogen måde, og man skal bruge begge hænder mens man står bag den for at klikke den af, og så skal man bruge nogle ekstra dimser til "fødderne" på stolen.

Jeg tror lidt du misforstår mig...

Uanset hvordan den er spændt fast, så mener jeg ikke at det nogensinde er 100% sikkert at lade en baby sidde så langt over gulvet - for uheld sker.

Og ydermere ser jeg slet ikke noget behov for at en nyfødt nogensinde skal i sådan en stol. I mine øjne skal de jo ikke ligge der og blomstre, de skal være tæt på deres forældre eller placeret i trygge afskærmede rammer.

Anmeld

18. juni 2011

Mettemus

Monica P skriver:

Hejsa jeg er i fuld gang med at bygge rede til den lille kommer til september, i babysam bladet som for tiden er min bibel er der de der trip trap stole som man nok skal have en af på et tidspunkt.

Men jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med den der indsats så trip trap stolen kan bruges fra babyen er helt nyfødt er den et fantastisk påhit eller er den spild af penge :-) ??

jeg vil også gerne høre fra jer der bare har en mening de vil dele angående trip trap stole :-)

Monica 28 plus 2

god aften til jer alle fra mig

Jeg spurgte ekspedienten i Salling hvor de også sælger den, fordi jeg også tænkte at den var praktisk. Hun sagde, at den var mest smart, hvis den lille har større søskende og den skal sidde med ved bordet fordi det er der resten af familien er. Ellers var den mere eller mindre overflødig og ret dyr hvis man alligevel ikke får den brugt. Jeg endte med ikke at købe den og har aldrig manglet den. Vi har en skråstol som han sidder i når vi spiser, og den er helt perfekt til det. Jeg tror nu i øvrigt også at han ret hurtigt var vokset ud af den alligevel, synes den ser lille ud

Anmeld

18. juni 2011

132319

Jeg synes godt nok at den er smart 

Jeg fortryder at jeg ikke købte en da Kamille var lille. Hun ville være med til ALT og når vi spiste, sad jeg med hende på armen. Så havde det været smart at have hende med oppe i højden hos os 

Anmeld

18. juni 2011

kamtok

Thalia skriver:

Jeg tror lidt du misforstår mig...

Uanset hvordan den er spændt fast, så mener jeg ikke at det nogensinde er 100% sikkert at lade en baby sidde så langt over gulvet - for uheld sker.

Og ydermere ser jeg slet ikke noget behov for at en nyfødt nogensinde skal i sådan en stol. I mine øjne skal de jo ikke ligge der og blomstre, de skal være tæt på deres forældre eller placeret i trygge afskærmede rammer.

Nej, jeg misforstår dig ikke, men lad os bare lade det ligge.

Anmeld

19. juni 2011

K&S

Monica P skriver:

Hejsa jeg er i fuld gang med at bygge rede til den lille kommer til september, i babysam bladet som for tiden er min bibel er der de der trip trap stole som man nok skal have en af på et tidspunkt.

Men jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med den der indsats så trip trap stolen kan bruges fra babyen er helt nyfødt er den et fantastisk påhit eller er den spild af penge :-) ??

jeg vil også gerne høre fra jer der bare har en mening de vil dele angående trip trap stole :-)

Monica 28 plus 2

Jeg har ingen erfaring med den nye babyindsats, man kan få til stolen, men vi har været og er stadig (Anton er kun 10½ måned) MEGET glade for vores Trip Trap stol

Anmeld

19. juni 2011

muzen

jeg syntes den er vildt smart men også vildt dyr.

vi havde altid M siddene i skråstolen på bordet mens vi spiste for at han var med i fællesskabet.

og når vi en gang skal have nummer 2 vil jeg da vildt gerne have sådan en. men nægter at betale fuld pris for den, så ville finde en brugt.

jeg syntes det er vigtig at give det lille nye familie medlem en ide om at her i familien hygger vi alle ved bordet når vi spiser og at alle sidder med til bords uaset hvor gammel man er.

selvføligelig tror jeg at man skal holde sig til den der græse for hvor længe de må sidde i en skråstol, M lå også meget i sin stokke seng som var så lille at den kunne køres fra rum til rum. så når han ikke måtte sidde i skråstolen mere så kom han over i sengen og ligge og lege, men der kunne han stadig se os.

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

Monica 28 plus 2

Vi overvejde at købe den, men gik fra det igen, da babyer jo også kun må være i autostolen kort tid af gangen. Vi havde så baby skies madrassen som støtter nakken, og den lå hun på, på bordet ved os, eller på gulvet, når vi spiste.

Men vi har ryglændet og den brede bøjle til tripp trapp'en, som vi begyndte at bruge da hun var godt 6mdr. Hun havde en dyne foran sig i starten for at sidde godt i den. Elsker vores tripp trapp, og så bruger vi ikea stolen på terassen og ved besøg hos andre.

Da hun var 3 mdr købte vi en skråstol, så hun bedre kunne være med, og til når hun skulle igang med ske mad som 4 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.