trip trap stol med indsats til nyfødt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. juni 2011

cecilie1984

Monica P skriver:

det er nok den insdats jeg har set, det er lidt svært at se med hynden i, men hvor ser den bare fin ud :-)

fandt lige et billede mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

kamtok

Monica P skriver:

Hejsa jeg er i fuld gang med at bygge rede til den lille kommer til september, i babysam bladet som for tiden er min bibel er der de der trip trap stole som man nok skal have en af på et tidspunkt.

Men jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med den der indsats så trip trap stolen kan bruges fra babyen er helt nyfødt er den et fantastisk påhit eller er den spild af penge :-) ??

jeg vil også gerne høre fra jer der bare har en mening de vil dele angående trip trap stole :-)

Monica 28 plus 2

god aften til jer alle fra mig

Jeg har den og jeg synes det er penge ud af vinduet... Jeg hælder mere til en god babybjörn skråstol, og når det så bliver tid til højstol, så er IKEA-stolen helt klart en god starter-stol, og så kan man gå videre til Tripp Trapp stolen senere hen.

Anmeld

18. juni 2011

kamtok

cecilie1984 skriver:

der er sele i den. vil mene den skal bruges på samme måde som en skrå stol.

mener de anbefaler den fra 0 til 6 mdr barnet skal selvfølgelig ikke sidde i den når det begynder at kunne rejse sig og derved falde ned

Det er rigtigt at den hedder 0-6 måneder og princippet er at det er en skråstol man sætter fast på tripp trapp'en, men da min dreng var 3½ måned var han for lang til den og var slet ikke stor nok til at sidde selv..

Anmeld

18. juni 2011

Thalia

der er sele i den. vil mene den skal bruges på samme måde som en skrå stol.

mener de anbefaler den fra 0 til 6 mdr barnet skal selvfølgelig ikke sidde i den når det begynder at kunne rejse sig og derved falde ned

Jamen sele eller ej så ville jeg ikke turde det.

Selv spæde babyer er i stand til at møffe sig rundt på måder man ikke troede det var muligt, og uanset hvor "sikker" sådan en stol forekommer at være, så sker der bare uheld ind imellem.

Så som sagt ville jeg aldrig turde sætte mine børn i sådan en, ligesom jeg heller aldrig efterlader en baby klodset op i en stor bunke dyner eller andet i den stil. I mine øjne skal små børn ikke op i højden på den måde medmindre det er for at have øjnkontakt med sine forældre, og hvis det er tilfældet hører de nok nærmere til på forældrene (på armen eller i en slynge) end i en høj stol.

Men jeg indrømmer blankt at jeg ER en kylling

Anmeld

18. juni 2011

Troldemommi

puhha jeg er mere forvirret nu end før :-) tror jeg vil vente lidt og lige overveje det en gang til, tak for jeres svar allesammen :-)

Anmeld

18. juni 2011

Mille83

kamtok skriver:

Jeg har den og jeg synes det er penge ud af vinduet... Jeg hælder mere til en god babybjörn skråstol, og når det så bliver tid til højstol, så er IKEA-stolen helt klart en god starter-stol, og så kan man gå videre til Tripp Trapp stolen senere hen.

Enig her...Nicoline er 13 mdr og stadig meget mere glad for hendes ikea stol til 79,- kontra den dyre trip trap. 

Tror først trip trappen bliver et hit om et halvt års tid..... - men jeg er glad for vi har den, for på et tidspunkt kan hun ikke sidde i ikeaen mere 

Anmeld

18. juni 2011

Fru.Mäes <3

Den er FANTASTISK, kan jeg fortælle dig  Så vil anbefale den, og den er ikke spild af penge

Anmeld

18. juni 2011

kamtok

Thalia skriver:

Jamen sele eller ej så ville jeg ikke turde det.

Selv spæde babyer er i stand til at møffe sig rundt på måder man ikke troede det var muligt, og uanset hvor "sikker" sådan en stol forekommer at være, så sker der bare uheld ind imellem.

Så som sagt ville jeg aldrig turde sætte mine børn i sådan en, ligesom jeg heller aldrig efterlader en baby klodset op i en stor bunke dyner eller andet i den stil. I mine øjne skal små børn ikke op i højden på den måde medmindre det er for at have øjnkontakt med sine forældre, og hvis det er tilfældet hører de nok nærmere til på forældrene (på armen eller i en slynge) end i en høj stol.

Men jeg indrømmer blankt at jeg ER en kylling

Der er en 5-punktssele i, på samme måde som i en autostol, så den er nu sikker nok..

Anmeld

18. juni 2011

Aves.

Man kan også bare smide et tæppe op på bordet eller puslehynde og senere autostolen/skråstolen derop...så sparer man sådan en kalorius der og det er såååå kort tid...alle mine har siddet helt selv fra 5 mdr. og så var det altså ikke noget med at sidde i andet end oprejst stilling.

Anmeld

18. juni 2011

Maise86

Monica P skriver:

puhha jeg er mere forvirret nu end før :-) tror jeg vil vente lidt og lige overveje det en gang til, tak for jeres svar allesammen :-)

Jeg vil bare sige at vi har den og den har været uundværlig! Vi har været så glade for den, for man kan have baby med ved bordet og ikke have barnet liggende på gulvet eller bordet - og man skal ikke rende frem og tilbage mellem et utilfredst barn og madbordet. Hos os har den været guld værd. Og de sidder lige så godt i den som en normal skråstol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.