trip trap stol med indsats til nyfødt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12.850 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. juni 2011

Troldemommi

Hejsa jeg er i fuld gang med at bygge rede til den lille kommer til september, i babysam bladet som for tiden er min bibel er der de der trip trap stole som man nok skal have en af på et tidspunkt.

Men jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med den der indsats så trip trap stolen kan bruges fra babyen er helt nyfødt er den et fantastisk påhit eller er den spild af penge :-) ??

jeg vil også gerne høre fra jer der bare har en mening de vil dele angående trip trap stole :-)

Monica 28 plus 2

god aften til jer alle fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Thalia

Nu kender jeg ikke lige trip trap dimsen, men min klare holdning er at enhver stol der hævdes at kunne bruges fra nyfødt er en fuldtændig skrækkelig ting som aldrig ville komme indenfor mine døre.

Jeg har modvilligt brugt en skråstol i korte perioder, men generelt er det bare en voldsomt skidt ide at bruge en stol af en eller anden art før baby kan sidde selv. Dvs ved 6-8 mdrs alderen.

Anmeld

18. juni 2011

Mi

De helt små kan ikke sidde i højstole, uanset hvad de lover, deres rygge er slet ikke stærke nok. Her i huset har vi faktisk ikke været glade for trip trap stolene. Da børnene var små, sad de ikke særlig godt "fast" i dem, og gled nemt rundt. Når de er ældre er de egentlig fine nok, men de fylder bare rigtig meget. Vi har købt den billige plastikstol fra IKEA. Den har børnene siddet meget mere sikkert i og den fylder ingenting.

Anmeld

18. juni 2011

cecilie1984

vi har købt denne

er det den du mener?

Nu kommer lillesøster ikke før om ca 5 uger så jeg kan ikke sige dig endnu om den er god, men har hørt meget godt om den, derfor købte vi den

min svigerinde har den bla og er meget glad for den

Monica P skriver:

Hejsa jeg er i fuld gang med at bygge rede til den lille kommer til september, i babysam bladet som for tiden er min bibel er der de der trip trap stole som man nok skal have en af på et tidspunkt.

Men jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med den der indsats så trip trap stolen kan bruges fra babyen er helt nyfødt er den et fantastisk påhit eller er den spild af penge :-) ??

jeg vil også gerne høre fra jer der bare har en mening de vil dele angående trip trap stole :-)

Monica 28 plus 2

god aften til jer alle fra mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juni 2011

Troldemommi

Mi skriver:

De helt små kan ikke sidde i højstole, uanset hvad de lover, deres rygge er slet ikke stærke nok. Her i huset har vi faktisk ikke været glade for trip trap stolene. Da børnene var små, sad de ikke særlig godt "fast" i dem, og gled nemt rundt. Når de er ældre er de egentlig fine nok, men de fylder bare rigtig meget. Vi har købt den billige plastikstol fra IKEA. Den har børnene siddet meget mere sikkert i og den fylder ingenting.

den indsats jeg nævnte er en indsats der kan sættes på trip trap stolen så bebsen kan ligge ned men oppe i en højde hvor de er nemme at komme til, bare så du ikke tror at jeg ikke ved at babyer ikke kan sidde selv :-)

men tak for rådet omkring ikea stolen, den vil jeg lige se nærmere på :-)

Anmeld

18. juni 2011

Mi

Monica P skriver:

den indsats jeg nævnte er en indsats der kan sættes på trip trap stolen så bebsen kan ligge ned men oppe i en højde hvor de er nemme at komme til, bare så du ikke tror at jeg ikke ved at babyer ikke kan sidde selv :-)

men tak for rådet omkring ikea stolen, den vil jeg lige se nærmere på :-)

Hæ, nej jeg troede nu heller ikke at du tænke at de kom ud siddende  men nogle sætter bare puder omkring deres børn, så de sidder selvom de slet ikke er store nok

Jeg kender ikke den indsats du omtaler, men det lyder smart

Anmeld

18. juni 2011

Thalia

Hvis den ikea stol i snakker om er Antilop (den med klikben og plastiksæde, så er det rigtigt at børnenetypisk sidder flot i den, men den er faktisk rigtig usund grundet den manglende fodstøtte.

Herhjemme har vi elsket trip trap stolene og har en til hvert barn. Vi har aldrig oplevet at børnene ikke sad godt i dem, men vi har så også ventet med at tage dem i brug til de var gamle nok til rent faktisk at sidde i en høj stol.

Anmeld

18. juni 2011

Troldemommi

cecilie1984 skriver:

vi har købt denne

er det den du mener?

Nu kommer lillesøster ikke før om ca 5 uger så jeg kan ikke sige dig endnu om den er god, men har hørt meget godt om den, derfor købte vi den

det er nok den insdats jeg har set, det er lidt svært at se med hynden i, men hvor ser den bare fin ud :-)

Anmeld

18. juni 2011

Thalia

cecilie1984 skriver:

vi har købt denne

er det den du mener?

Umiddelbart ligner den bare en skråstolsindsats til en højstol. Jeg tror hverken den er værre eller bedre end en almindelig skråstol, men jeg ville personligt ikke turde sætte mine børn i den. Jeg tænker at der er rimeligt langt ned den dag det pludseligt går galt...

Anmeld

18. juni 2011

cecilie1984

Thalia skriver:

Umiddelbart ligner den bare en skråstolsindsats til en højstol. Jeg tror hverken den er værre eller bedre end en almindelig skråstol, men jeg ville personligt ikke turde sætte mine børn i den. Jeg tænker at der er rimeligt langt ned den dag det pludseligt går galt...

der er sele i den. vil mene den skal bruges på samme måde som en skrå stol.

mener de anbefaler den fra 0 til 6 mdr barnet skal selvfølgelig ikke sidde i den når det begynder at kunne rejse sig og derved falde ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.