Hvem ligner vores børn mest? Og hvem ligner jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

LinLin

Begge drenge har lignet mig mest som små (altså det er Adam jo stadig) selvom de ikke ligner hinanden specielt meget. David er begyndt at ligne sin far mere og mere - ved ikke om det er godt eller skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

MIWULA

maria87 skriver:

hehe jamen det synes jeg jeg har det selv på samme måde... min søn ligner sin far som snyt ud af næsen... og hver gang nogle siger til mig, at de synes han ligner mig også, bliver jeg helt vildt glad hehe

hehe ja det er dejligt og få afvide men har også hørt de fleste børn ligner faren det første stykke tid også kommer moren i dem oz. så det kan vi jo bare håbe på er rigtigt. hehe

Anmeld

20. juni 2011

NinaNymannMadsen

jeres datter ligner sin far. og syntes jeres søn ligner dig lidt men det er svært at sige når han er så lille.

her ligner min datter vidst lidt os begge to ved ikke rigtig hvem hun ligner.

Anmeld

20. juni 2011

SaNiNa

Her kan fadderen på ingen måder lyve sig fra fadderskabet, hvis vi tar et billede fra han var barn og samligner så kan man næsten ikke se forskel.

Det er helt vildt dog er han her som 2 årig begynd at få en lille bitte smule af sin mors træk.

Anmeld

20. juni 2011

maria87

MIWULA skriver:

hehe ja det er dejligt og få afvide men har også hørt de fleste børn ligner faren det første stykke tid også kommer moren i dem oz. så det kan vi jo bare håbe på er rigtigt. hehe

ja altså her er det omvendt... ved selvfølgelig ik om han kommer til at ligne mig jo ældre han bliver, men han lignede mig helt vildt den første måned....

Anmeld

20. juni 2011

Carina1977

tatii72 skriver:

Hvem synes du vores børn ligner mest? Mor eller far?

Billede 1 og 2 er af os.

Billede 3 er vores datter da hun var mindre.

Billede 4 er vores søn.

I må også meget gerne komme med jeres billeder

Ej jeg synes altså at jeres datter ligner dig  og at jeres søn ligner farmand

Min søn ligner sin far. Jeg har desværre ikke et billede af hans far, men her er et af mig og et af min søn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2011

Minmio

Carina1977 skriver:

Min søn ligner sin far. Jeg har desværre ikke et billede af hans far, men her er et af mig og et af min søn

Tak, det er dejligt at høre at der er endelig nogle der synes at hun ligner mig

Anmeld

20. juni 2011

Minmio

Carina1977 skriver:

Jeg synes bestemt at jeg kan ane dig i ham

Anmeld

20. juni 2011

Carina1977

tatii72 skriver:

Jeg synes bestemt at jeg kan ane dig i ham

Haha tak....har fået at vide at Marks mund minder om min. Ellers er han som snydt ud af næsen på sin far  

Anmeld

20. juni 2011

MIWULA

maria87 skriver:

ja altså her er det omvendt... ved selvfølgelig ik om han kommer til at ligne mig jo ældre han bliver, men han lignede mig helt vildt den første måned....

haha ja okey

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.