Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvem synes du vores børn ligner mest? Mor eller far?
Billede 1 og 2 er af os.
Billede 3 er vores datter da hun var mindre.
Billede 4 er vores søn.
I må også meget gerne komme med jeres billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tatii72 skriver: Hvem synes du vores børn ligner mest? Mor eller far? Billede 1 og 2 er af os. Billede 3 er vores datter da hun var mindre. Billede 4 er vores søn. I må også meget gerne komme med jeres billeder
Jeg tror umiddelbart at hun ligner faren mest, kan det passe?
Jeres datter ligner faderen mest synes jeg. Det er svært at sige med jeres søn synes jeg, da han er så lille på billedet ...
Lauritz skriver: Jeg tror umiddelbart at hun ligner faren mest, kan det passe?
Jeps Det synes jeg også, men der er nogle få der kan se at der lidt af mig også men det er måske 1 ud af 10
*A* skriver: Jeres datter ligner faderen mest synes jeg. Det er svært at sige med jeres søn synes jeg, da han er så lille på billedet ...
He he, det er rigtigt han er jo kun 14 dage gammel
Her siger farmand hele tiden at Julie ligner mig... Og siger det faktisk også selv...
Lige end masse billeder...
jeg synes ikke der er så meget og rafle om hvem min søn ligner
Mira0911 skriver: Her siger farmand hele tiden at Julie ligner mig... Og siger det faktisk også selv... Lige end masse billeder...
Det synes jeg bestemt også Hun er en mini udgave af dig
Fam. Madsen skriver: jeg synes ikke der er så meget og rafle om hvem min søn ligner
Jeg synes at han ligner farmanden
tatii72 skriver: Det synes jeg bestemt også Hun er en mini udgave af dig
Lige præcis... Ser hende som da jeg var lille... Er spændt på hvem lillesøster kommer til at ligne...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128