Hvem ligner vores børn mest? Og hvem ligner jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Den lykkelige

Hos os er der vist ingen tvivl om at vores datter ligner en mini udgave af sin dejlige farmand  Se selv..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

.....

Jeres datter ligner helt klart faren ..men sønnen er meget svær at se endnu

Anmeld

18. juni 2011

FogL

Den lykkelige skriver:

Hos os er der vist ingen tvivl om at vores datter ligner en mini udgave af sin dejlige farmand  Se selv..

Uh, hvad er det der hænger i baggrunden på 1. billede? sådan én vil jeg have! 

Anmeld

18. juni 2011

Den lykkelige

ciepige skriver:

Uh, hvad er det der hænger i baggrunden på 1. billede? sådan én vil jeg have! 

Ha ha ja det er hendes slyngevugge.. Den er KANON..  Men vi bruger den dog ikke mere.. har den sidste uge prøvet vænne hende til at sove selv i barnevognen UDEN den vipper og vugger og ikke i slyngevuggen.. og går bare sååå fint.. Du må gerne købe den.. Men ved jo ikke om mønstret er nogt du kan lide/bruge?

Anmeld

18. juni 2011

FogL

Den lykkelige skriver:

Ha ha ja det er hendes slyngevugge.. Den er KANON..  Men vi bruger den dog ikke mere.. har den sidste uge prøvet vænne hende til at sove selv i barnevognen UDEN den vipper og vugger og ikke i slyngevuggen.. og går bare sååå fint.. Du må gerne købe den.. Men ved jo ikke om mønstret er nogt du kan lide/bruge?

Puha, må vist lige overtale manden, havde også kig på en leander vugge - men den er godt nok dyr! 

Anmeld

18. juni 2011

Den lykkelige

ciepige skriver:

Puha, må vist lige overtale manden, havde også kig på en leander vugge - men den er godt nok dyr! 

Ja den havde vi også kigget på.. men valgte også fra pga prisen OG fordi den jo kun kan svinge til siderne.. det min datter bedst kan lide var det der op og ned som fjederen jo gør..  Så her var slyngevuggen det perfekte..

Anmeld

18. juni 2011

FogL

Den lykkelige skriver:

Ja den havde vi også kigget på.. men valgte også fra pga prisen OG fordi den jo kun kan svinge til siderne.. det min datter bedst kan lide var det der op og ned som fjederen jo gør..  Så her var slyngevuggen det perfekte..

Den ser også bare rigtig god ud! 

Er den specielt pige-agtig? Jeg vil jo ikke vide hvad køn vi skal have, så skal helst være lidt neutral. Men på billedet ser det ikke ud som om den er alt for lyserød :p

Anmeld

18. juni 2011

Den lykkelige

Den ser også bare rigtig god ud! 

Er den specielt pige-agtig? Jeg vil jo ikke vide hvad køn vi skal have, så skal helst være lidt neutral. Men på billedet ser det ikke ud som om den er alt for lyserød :p

Nej den kan bruges til begge synes jeg.. vi valgte stoffet da jeg heller ikke vidste kønnet..  men altså der er bitte små blomter på.. men de er blå/en anelse lilla..

Anmeld

18. juni 2011

FogL

Den lykkelige skriver:

Nej den kan bruges til begge synes jeg.. vi valgte stoffet da jeg heller ikke vidste kønnet..  men altså der er bitte små blomter på.. men de er blå/en anelse lilla..

Kan godt være jeg lige vender tilbage i privaten på et tidspunkt, puha den er fin!

Anmeld

18. juni 2011

Den lykkelige

ciepige skriver:

Kan godt være jeg lige vender tilbage i privaten på et tidspunkt, puha den er fin!

Du skal være velkommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.