Hvad er det mest romantiske DU har gjort for din kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Den lykkelige

mortilflere skriver:

har vi samme kærste lol det i andre siger er hverdags ting for os ,,,'

rejser og mad ude er ik noget vi bruger

Men det også noget jeg gør hver eneste dag for min kæreste.. laver altid madpakke, kaffen klar, aftensmad, tager opvasken, vasker tøj, gør rent osv.. han laver ikke andet end at slå græsset.. men forskellen her er så måske at han i værd sætter det.. men jeres ikke gør?  Altså han ser det som en kærligheds ting og hyggeligt at han f.eks. bare skal tænde knappen på kaffe maskinen når han står op om morgenen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Barbamama

Det må være den allerførste besked jeg henvendte til ham.

Jeg havde set ham i toget flere gange og vi sad altid så vi kunne se hinanden (mærkeligt nok ) og jeg turde ikke sige noget til ham, så en dag udnyttede jeg at der i en lokal gratis avis altid var en sms-spalte. Jeg skrev "Hej til dig som altid smiler så sødt til mig på stationen i Ringe. Jeg har luret at du arbejder i Råd og Dåd. Jeg synes du ser rigtig sød ud og kunne godt tænke mig at vi tog på cafe sammen, men at få dig spurgt er lidt svært.... Så nu skriver jeg til avisen. Er du frisk???

Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget jeg synes der er mere romantisk. Altså jeg har lavet et hav af middage med stearinlys, pyntet sengen med hjerter og lavet picnics i haven med lys i græsset og efterfølgende  Men ellers må det næsten være det.

Anmeld

18. juni 2011

Tennamor

Det mest romantiske jeg har gjort, må være da jeg gik på knæ og friede til min kæreste

Anmeld

18. juni 2011

Isabella_mor

jeg spurgte min kæreste og han svarede 

"øhmmm"

Anmeld

18. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Den lykkelige skriver:

Inspireret af anden tråd kom jeg lige til at tænke på hvad I har gjort af romantiske ting for kæresten

Tror at det var den gang, sidste år, vi lige var flyttet ind i vores lejlighed,. Jeg tog alt hva vi havde a lysestager, og hva der ellers kunne være lys i og satte over alt i lejligheden, mens han var i bad, 10min er nok og så havde jeg serveret the, ingen alkohol da jeg var gravid, så vin blev til the og så sad vi bare og snakkede og puttede, og snakkede om vores lille bebser der var i maven

Anmeld

18. juni 2011

kamtok

Jeg havde en meget slem bækkenløsning, og kunne hverken gå eller stå, så det var min mand der sørgede for ALT herhjemme i den tid. Men kort tid inden jeg skulle føde fik jeg min mor til at komme og hjælpe mig med at gøre rent, handle ind og så lavede jeg en lækker middag, og så overraskede jeg ham med det da han kom hjem fra arbejde. Han blev bare SÅ glad, for han trængte i den grad til at blive forkælet lidt, og som en lille ekstra forkælelse fik han et dejligt varmt fodbad (han måtte dog selv slæbe baljen ud igen, for der gav min krop op).

Anmeld

19. juni 2011

2babygirls

Det er en hemmelighed mellem ham og jeg...
Men gør også mange søde ting, såsom at overraske ham på hans 30års fødselsdag.. Det lykkedes mig ikke da han blev 25, men denne gang anede han intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.