Hvad er det mest romantiske DU har gjort for din kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.634 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

Den lykkelige

Inspireret af anden tråd kom jeg lige til at tænke på hvad I har gjort af romantiske ting for kæresten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Ina33

Det må helt klart være dengang jeg arrangerede en overnatning i Sverige uden børn.

Han vidste ingenting før vi holdte ved færgen.... Han blev meget overrasket og meget glad...

Anmeld

17. juni 2011

Den lykkelige

Loppe skriver:

Det må helt klart være dengang jeg arrangerede en overnatning i Sverige uden børn.

Han vidste ingenting før vi holdte ved færgen.... Han blev meget overrasket og meget glad...

Årh hvor sødt..

Anmeld

17. juni 2011

Aves.

En tur med oslobåden...vi kørte derop, sagde vi skulle ud og spise...havde fået snakket med hans chef så han havde fri om mandagen og min mor passede børnene...det var en dejlig tur og viste at vi trods alt kunne sammen, når bare hverdagen ikke var med ind over.

Først da vi stod ved båden vidste han hvad vi skulle..

Anmeld

17. juni 2011

Ina33

Eva. skriver:

En tur med oslobåden...vi kørte derop, sagde vi skulle ud og spise...havde fået snakket med hans chef så han havde fri om mandagen og min mor passede børnene...det var en dejlig tur og viste at vi trods alt kunne sammen, når bare hverdagen ikke var med ind over.

Først da vi stod ved båden vidste han hvad vi skulle..

Hi hi minder den lidt om min historie....

Anmeld

17. juni 2011

Aves.

Loppe skriver:

Hi hi minder den lidt om min historie....

Ej ja... hvor sjovt...

Anmeld

17. juni 2011

Ellim

Hmmmm... Godt spørgsmål... ved det ikke engang. hehe..

Følger lige med så jeg kan få nogle gode fif's!!! Og så vender jeg tilbage nå jeg kommer i tanke om det

Anmeld

17. juni 2011

Trine89

Jeg måtte jo lige hører hva manden mente var det mest romatiske jeg havde jeg havde gjort for ham.. 

Og svart blev. "Den dag hvor du havde sagt vi skulle mødes i Odense efter Skole/job, hvor du så helt uden jeg vidste noget havde bestilt bord. og selvom det "bare" var på jensens bøfhus var det jo en MEGA dejlig overraskelse og super dejlig aften"

Så jah det må vist være det svar..

Anmeld

17. juni 2011

Mor til Mike

Den lykkelige skriver:

Inspireret af anden tråd kom jeg lige til at tænke på hvad I har gjort af romantiske ting for kæresten

Omg, jeg ved det faktisk ikke engang. Det ALTID ham der overrasker mig med romantiske ting, oplevelser osv.  Men håber da jeg en dag får chancen for at gøre et eller andet sindssygt romantisk for ham.

Anmeld

17. juni 2011

Sphynxlover

Min kæreste er på ingen måder romantisk anlagt så det er pænt svært at gøre noget romantisk for ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.