Hvad er det mest romantiske DU har gjort for din kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

TbCp

Det er nok at jeg har sagt at den GAMLE range rover han har købt, for at sætte i stand til mig, er FED

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Den lykkelige

Sophie26 skriver:

Min kæreste er på ingen måder romantisk anlagt så det er pænt svært at gøre noget romantisk for ham

Det er min bestemt heller ikke.. Men prøver alligevel gøre små ting.. Ligger sedler i hans madpakke.. sætter kaffen over så den er klar hver morgen.. skriver søde hilsner der ligger til han kommer hjem.. køber hans ynglings blad når det kommer.. laver kage og lægger i madpakken.. eller til hele arbejdet.. laver en ny cd til firmabilen med hans ynglings musik.. putter tandpasta på tandbørsten så den er klar når han smutter i seng efter mig.. virker måske åndsvagt.. men alle de små ting som giver bare lidt glæde..  Men som ikke er super romantiske.. Men alligevel giver smil på læben.. Det har jeg fundet ud af jeg kan gøre med ham..

Anmeld

17. juni 2011

Saram

Har vist kun gjort én rigtig romantisk ting for ham.

Havde sagt til ham at vi skulle mødes på banegården. Jeg fik ham til at love mig at lige meget hvad jeg bad ham om, så ville han gøre det uden brok. Da han så kom gav jeg ham bind for øjnene og begyndte at gå hen til togene. Vi gik ind i et tog og kørte til århus. (Skal lige siges han også havde musik i ørene så han havde ingen idé om hvad der var gang i og anede ikke vi var på vej til århus).

Da vi så kom til århus førte jeg ham fra banegården af og op igennem byen til vi kom til en resturant der hed Miro. Han fik bindet af øjnene og så en smugle skuffet ud, indtil vi kom inden for og det pludselig gik op for ham at det var en sindsygt dyr gormet resturant!

Er første og eneste gang vi har brugt så mange penge på mad på en gang, men OH MY GOD hvor smagte det vidunderligt. En helt fantastisk aften fuld af romantik!

Anmeld

17. juni 2011

Sphynxlover

well min ville bare synes jeg var åndsvag hvis jeg lagde sedler i madpakken

Og kaffe laver jeg hele tiden + en masse andre ting til hans fordel..

Men det er nu også mere fordi han er blevet ret forvent med at jeg render og opvarter ham og så er det ikke særlig romantisk jo

Anmeld

18. juni 2011

Nessie

Min er lidt gammeldags, og hvis der skal foregå noget romantisk, vil han at det skal være ham der gør det.
Han hjælper mig også overtøjet af og på, holder døren, stole når jeg skal sidde osv.

Så det r bare de små ting i dagligdagen, som jeg lige kan gøre for ham. Ikke særlig romantisk, men stadig en lille kærlighedserklæring

Anmeld

18. juni 2011

mortilflere

Sophie26 skriver:

well min ville bare synes jeg var åndsvag hvis jeg lagde sedler i madpakken

Og kaffe laver jeg hele tiden + en masse andre ting til hans fordel..

Men det er nu også mere fordi han er blevet ret forvent med at jeg render og opvarter ham og så er det ikke særlig romantisk jo

har vi samme kærste lol det i andre siger er hverdags ting for os ,,,'

rejser og mad ude er ik noget vi bruger

Anmeld

18. juni 2011

chael

Den lykkelige skriver:

Inspireret af anden tråd kom jeg lige til at tænke på hvad I har gjort af romantiske ting for kæresten

Det må være sidste år, da han fik sin store Weber mande grill af mig i fødselsdags gave

Ellers så er jeg bare ikke super romantisk. Jeg er virkelig dårlig til den slags.

Jeg tænker bare overhovedet ikke over sådan noget. Herhjemme er det mere manden der tænker i de baner.

Jeg har født hans børn, er det ikke også temlig romantisk? Altså bagefter måske ikke lige midt i akten hi hi.

*Camilla 25+3

Anmeld

18. juni 2011

Chalala85

Jeg tror det var her i April da han blev 30år. Jeg havde arrangeret surprice om morgenen i vores firma hvor familien og alle vennerne kom til brunch, i mellem alle gaverne var der så en lille ekstra ting til ham fra mig. Jeg havde lavet en scrapbook til ham hvor der var en hel historie omkring at vi skulle ud og rejse d. 28/4. Men der stod ikke noget om hvor hen, der var kun billedet af hotel, samt en fin liste over hvad han skulle pakke. Så først da vi stod i lufthavnen vidste han hvor vi skulle hen fra fredag til mandag. Det var så fedt at give ham det og endelig være den i forholdet der skulle overrakse. Og det bedste var self at han blev så glad

Hans egentlige gave var jo en omlakering af bilen, knapt så romantisk hihi Men den fik han self også

Anmeld

18. juni 2011

Sphynxlover

mortilflere skriver:

har vi samme kærste lol det i andre siger er hverdags ting for os ,,,'

rejser og mad ude er ik noget vi bruger

haha vil jeg da ik håbe vi har

Anmeld

18. juni 2011

Troldemommi

Jeg er i den situation at jeg er nok en af verdens mindst romantiske anlagte væsner men det jeg så mangler i romantik det har min kæreste :-)

min kæreste er en rigtig romantisk sjæl, han gør tit romantiske ting i vores hverdag, men jeg må indrømme det mest romantiske jeg har gjort var at sige ja da han gik nej på knæ :-)

er der andre piger der er lige så lidt romantisk anlagt som mig ???? :-)

Monica 28+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.