Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej, og velkommen til siden
Håber du bliver glad for siden.. Der er altid et godt råd/svar eller to at hente.
Trine - gravid i uge 30+6
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: Og det gjorde du. Orrh, det smelter bare ens hjerte når man oplever de øjeblikke. Mmm.. Og jeg glæder mig til at følge jeres graviditet med ønskebaby.
Og det gjorde du.
Orrh, det smelter bare ens hjerte når man oplever de øjeblikke. Mmm..
Og jeg glæder mig til at følge jeres graviditet med ønskebaby.
Lige præcis! Tak, og tak for snakken
Ann87 skriver: Hej allesammen Jeg har længe fulgt med på sidelinien herinde, og det har jeg haft meget glæde af! Jeg hedder Ann, er 24 år, og venter mit første barn sammen med min kæreste. Jeg er færdig som socialrådgiver til januar og min kæreste er uddannet IT-ingeniør for 1,5 år siden.. Vi bor i Odense i et dejligt rækkehus, med vores lille mis Glæder mig til at være rigtig med her inde
Hej allesammen
Jeg har længe fulgt med på sidelinien herinde, og det har jeg haft meget glæde af! Jeg hedder Ann, er 24 år, og venter mit første barn sammen med min kæreste. Jeg er færdig som socialrådgiver til januar og min kæreste er uddannet IT-ingeniør for 1,5 år siden.. Vi bor i Odense i et dejligt rækkehus, med vores lille mis
Glæder mig til at være rigtig med her inde
Velkommen til Ann!
Og STOOORT tillykke med det lille vidunder der er i din mave.
// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.
Ann87 skriver: Lige præcis! Tak, og tak for snakken
Selv tak Ann. Det var hyggeligt.
Må jeg evt. lige tilfølge dig som ven? SÅ er du lidt nemmere at finde hvis nu der opstår spørgsmål.
Saram skriver: Velkommen til Ann! Og STOOORT tillykke med det lille vidunder der er i din mave. // Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.
Tusind tak! Dejligt at blive taget så godt imod!!
Frk-Lotusblomst skriver: Selv tak Ann. Det var hyggeligt. Må jeg evt. lige tilfølge dig som ven? SÅ er du lidt nemmere at finde hvis nu der opstår spørgsmål.
Det må du i hvert fald!
Velkommen til!!!
Velkommen til Baby.dk - Håber du bliver rigtig glad for at være her...
Trine89 skriver: Hej, og velkommen til siden Håber du bliver glad for siden.. Der er altid et godt råd/svar eller to at hente. Trine - gravid i uge 30+6
Mange tak! Ja har allerede nydt godt af det Dejlig side!
Ann87 skriver: Det må du i hvert fald!
Så er der ansøgt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128