Ny:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Tak! Ja det er den, har kigget mange sider men synes denne virkede rarest! 

Hvor hyggeligt! Hvad synes du indtil videre? Jeg synes 1 sem. var lidt forvirrende! 

Jaah, jeg fandt siden ved et tilfælde. Min veninde havde forslået babygallariet jeg have bare kun fået fat i baby. hehe. Og så fandt jeg denne skønne side.

1. sem var MEGET forvirrende. Noget mere spændende end andet. Men er glad for det er ved at være overstået.

- Derudover synes jeg vi har været lidt glemt fordi der har været så meget stress om den nye bekendtgørelse som jo så er blevet udskudt. og synes jeg mangler info om 2. sem start.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Mom2012

B&J skriver:

Velkommen til denne dejlige side

og stort tillykke med den lille spir i maven

Mange tak! 

Anmeld

17. juni 2011

Kofoed.

Ann87 skriver:

Ja meget nyt! Så det hele er meget spændende!  Kan ikke vente til at være ovre de 12 uger! 

Det kunne vi andre vist heller ikke, hehe.

Er det første graviditet?

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaah, jeg fandt siden ved et tilfælde. Min veninde havde forslået babygallariet jeg have bare kun fået fat i baby. hehe. Og så fandt jeg denne skønne side.

1. sem var MEGET forvirrende. Noget mere spændende end andet. Men er glad for det er ved at være overstået.

- Derudover synes jeg vi har været lidt glemt fordi der har været så meget stress om den nye bekendtgørelse som jo så er blevet udskudt. og synes jeg mangler info om 2. sem start.

Hvor heldigt, du dumpede ind her

Kan jeg godt forestille mig! Vores 2 sem. Var med observations praktik i vores studiegrupper. Plus den første års prøve (mundtlig eksamen).

Du er altid velkommen til at spørge hvis du har spørgsmål om studiet!  

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

Kofoed33 skriver:

Det kunne vi andre vist heller ikke, hehe.

Er det første graviditet?

Nej vel Ja det er det! Så er også spændt på hvordan jeg får det

Anmeld

17. juni 2011

Kofoed.

Ann87 skriver:

Nej vel Ja det er det! Så er også spændt på hvordan jeg får det

Okay. Jamen tillykke, glæder mig til at følge dig Da jeg er sygemeldt, så er tid ikke en manglevare, hehe. Men nyder det for det meste

Anmeld

17. juni 2011

LinLin

Velkommen

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

Kofoed33 skriver:

Okay. Jamen tillykke, glæder mig til at følge dig Da jeg er sygemeldt, så er tid ikke en manglevare, hehe. Men nyder det for det meste

Tusind og i lige måde Det bliver sjovt at følge mere "rigtig" med herinde! 

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

DAs mor skriver:

Velkommen

Tak! 

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Hvor heldigt, du dumpede ind her

Kan jeg godt forestille mig! Vores 2 sem. Var med observations praktik i vores studiegrupper. Plus den første års prøve (mundtlig eksamen).

Du er altid velkommen til at spørge hvis du har spørgsmål om studiet!  

Jah det kunne ikke have været bedre.

Jaah, men hvornår starter man. Det er fordi jeg skal opereres i knæet. en operation jeg har udskudt de sidste 1½ år og nu går den ikke længere, så skal opereres sidst i august og gå sygemeldt fra job 3 uger. regner dog med at kunne tage i skole efter 1-2 uger. Men synes ikke rigtig jeg kan få et svar fra skolen om det kommer til at gøre noget. det bliver 1. og 2. uge af 2. sem.

Orrh jah, 1. årsprøven. hehe

Tak for det, det er ikke helt umuligt at jeg benytter mig af det. og pas på jeg ikke bombardere dig. Ej det er pjat.

Men lige et -  Efter 3 sem, havde i der ingen eksamner?? - JEg spørger grundt projekt baby, og på 3. sem skema står der ikke noget om hverken opgaveskrivning, eksamen eller opsamling

Og så hvordan kan det være i er blevet gravide nu? Altså er det planlagt, og har det noget med jobsituationen at gøre? Eller vil i bare gerne have barn inden job? - Ikke for at snage, men jeg har bare lidt problemer med at falde helt på plads med projekt baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.