Ann87 skriver:
Når man starter 1 sem. i feb. så starter 2. sem. i sept. vi skal starte den 2, men det kan vidst være forskelligt.
Det lyder ikke godt med dit knæ! Læser du i Odense eller? Jeg kan ski ikke huske hvor tidligt obs. praktikken startede..
Du spørg bare alt det du vil
Vi havde en skriftlig eksamen sidst på 3 sem. Både 2 og 3 er eksaminer hvor der bliver trukket lod mellen 3 af fagene..
Du snager ikke
Det er planlagt, vi har begge været skrukke MEGETlænge!! Og så valgte vi at forsøge nu, havde så ikke forventet den ville være der i første hug.
Føler mig nok først klar nu hvor det er en realitet!
Jah vi starter vist også 2 sep.
Nej jeg studere i Århus.
lidt ligesom den vi lige har haft på . sem1? Lige udover det er en gruppe opgaveskrivning som skal fremlægges for 2 undervisere.
Dejligt. tillykke tillykke.
Herhjemme er vi også begge meget skrukke. Og vi har altid vist vi ville have børn tidligt, men har jo ville vente indtil jeg engang er færdig med uddannelse. Men så sagde orlovskoordinatoren noget meget genialt til infomøderne på skolen.
Så nu er vi enige om at vi skal have vores første mens jeg er under uddannelse. Nu er det bare sådan at jeg er planlægningsfreak så jeg har svært ved at slippe kontrollen og vil gerne inden vi smider p--pillerne være 100% sikker på det er rette tidspunkt. Men der er vel aldrig et rigtigt tidspunkt. Vi er klar til at varetage opgaven som forældre, vi har skabt det grundlag vi gerne ville inden der kom baby. Men alligevel er der noget der skaber tvivl om vi smider pillerne nu her, først til efteråret eller først en gang i foråret 2012.
Og som du siger blev du først "klar" nu hvor testen er positiv, og sådan er det vel også. Det er vel naturligt vi lige får et lille sug i maven af tvivl ved så stor en omvæltning ligemeget hvor brændende man så ønsker sig det. ? 
Anmeld