Ny:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ann87 skriver:

Hej allesammen

Jeg har længe fulgt med på sidelinien herinde, og det har jeg haft meget glæde af! 
Jeg hedder Ann, er 24 år, og venter mit første barn sammen med min kæreste. Jeg er færdig som socialrådgiver til januar og min kæreste er uddannet IT-ingeniør for 1,5 år siden.. Vi bor i Odense i et dejligt rækkehus, med vores lille mis 

Glæder mig til at være rigtig med her inde

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah det kunne ikke have været bedre.

Jaah, men hvornår starter man. Det er fordi jeg skal opereres i knæet. en operation jeg har udskudt de sidste 1½ år og nu går den ikke længere, så skal opereres sidst i august og gå sygemeldt fra job 3 uger. regner dog med at kunne tage i skole efter 1-2 uger. Men synes ikke rigtig jeg kan få et svar fra skolen om det kommer til at gøre noget. det bliver 1. og 2. uge af 2. sem.

Orrh jah, 1. årsprøven. hehe

Tak for det, det er ikke helt umuligt at jeg benytter mig af det. og pas på jeg ikke bombardere dig. Ej det er pjat.

Men lige et -  Efter 3 sem, havde i der ingen eksamner?? - JEg spørger grundt projekt baby, og på 3. sem skema står der ikke noget om hverken opgaveskrivning, eksamen eller opsamling

Og så hvordan kan det være i er blevet gravide nu? Altså er det planlagt, og har det noget med jobsituationen at gøre? Eller vil i bare gerne have barn inden job? - Ikke for at snage, men jeg har bare lidt problemer med at falde helt på plads med projekt baby.

Når man starter 1 sem. i feb. så starter 2. sem. i sept. vi skal starte den 2, men det kan vidst være forskelligt. 

Det lyder ikke godt med dit knæ! Læser du i Odense eller? Jeg kan ski ikke huske hvor tidligt obs. praktikken startede..

Du spørg bare alt det du vil Vi havde en skriftlig eksamen sidst på 3 sem. Både 2 og 3 er eksaminer hvor der bliver trukket lod mellen 3 af fagene.. 

Du snager ikke Det er planlagt, vi har begge været skrukke MEGETlænge!! Og så valgte vi at forsøge nu, havde så ikke forventet den ville være der i første hug.   
Føler mig nok først klar nu hvor det er en realitet! 

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være herinde! 

Tak!  Det er jeg helt sikker på! Det virker som en rigtig god side! 

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Når man starter 1 sem. i feb. så starter 2. sem. i sept. vi skal starte den 2, men det kan vidst være forskelligt. 

Det lyder ikke godt med dit knæ! Læser du i Odense eller? Jeg kan ski ikke huske hvor tidligt obs. praktikken startede..

Du spørg bare alt det du vil Vi havde en skriftlig eksamen sidst på 3 sem. Både 2 og 3 er eksaminer hvor der bliver trukket lod mellen 3 af fagene.. 

Du snager ikke Det er planlagt, vi har begge været skrukke MEGETlænge!! Og så valgte vi at forsøge nu, havde så ikke forventet den ville være der i første hug.   
Føler mig nok først klar nu hvor det er en realitet! 

Jah vi starter vist også 2 sep. Nej jeg studere i Århus. lidt ligesom den vi lige har haft på . sem1? Lige udover det er en gruppe opgaveskrivning som skal fremlægges for 2 undervisere.

Dejligt. tillykke tillykke.  Herhjemme er vi også begge meget skrukke. Og vi har altid vist vi ville have børn tidligt, men har jo ville vente indtil jeg engang er færdig med uddannelse. Men så sagde orlovskoordinatoren noget meget genialt til infomøderne på skolen. Så nu er vi enige om at vi skal have vores første mens jeg er under uddannelse. Nu er det bare sådan at jeg er planlægningsfreak så jeg har svært ved at slippe kontrollen og vil gerne inden vi smider p--pillerne være 100% sikker på det er rette tidspunkt. Men der er vel aldrig et rigtigt tidspunkt. Vi er klar til at varetage opgaven som forældre, vi har skabt det grundlag vi gerne ville inden der kom baby.  Men alligevel er der noget der skaber tvivl om vi smider pillerne nu her, først til efteråret eller først en gang i foråret 2012.

Og som du siger blev du først "klar" nu hvor testen er positiv, og sådan er det vel også. Det er vel naturligt vi lige får et lille sug i maven af tvivl ved så stor en omvæltning ligemeget hvor brændende man så ønsker sig det. ?

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Jah vi starter vist også 2 sep. Nej jeg studere i Århus. lidt ligesom den vi lige har haft på . sem1? Lige udover det er en gruppe opgaveskrivning som skal fremlægges for 2 undervisere.

Dejligt. tillykke tillykke.  Herhjemme er vi også begge meget skrukke. Og vi har altid vist vi ville have børn tidligt, men har jo ville vente indtil jeg engang er færdig med uddannelse. Men så sagde orlovskoordinatoren noget meget genialt til infomøderne på skolen. Så nu er vi enige om at vi skal have vores første mens jeg er under uddannelse. Nu er det bare sådan at jeg er planlægningsfreak så jeg har svært ved at slippe kontrollen og vil gerne inden vi smider p--pillerne være 100% sikker på det er rette tidspunkt. Men der er vel aldrig et rigtigt tidspunkt. Vi er klar til at varetage opgaven som forældre, vi har skabt det grundlag vi gerne ville inden der kom baby.  Men alligevel er der noget der skaber tvivl om vi smider pillerne nu her, først til efteråret eller først en gang i foråret 2012.

Og som du siger blev du først "klar" nu hvor testen er positiv, og sådan er det vel også. Det er vel naturligt vi lige får et lille sug i maven af tvivl ved så stor en omvæltning ligemeget hvor brændende man så ønsker sig det. ?

Ved ikke om jeg har forstået det rigtig men hvis du mener eksamen på 3 sem. så er den individuel og man skriver den hjemmefra så man kan ringe til hinanden og snakke om opgaven. (Hvis det da fungere ens i Århus og Odense)

Jeg havde også en periode hvor jeg tænkte meget over om jeg var klar til ALT det, det indebærer.. Det tror jeg alle har!! Man går lige i panik et øjeblik 
Men det tror jeg kun er godt! Så ved man, at når man endelig gør det er det en meget velovervejede beslutning! 

Jeg synes det lyder som om i er klar 

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Ved ikke om jeg har forstået det rigtig men hvis du mener eksamen på 3 sem. så er den individuel og man skriver den hjemmefra så man kan ringe til hinanden og snakke om opgaven. (Hvis det da fungere ens i Århus og Odense)

Jeg havde også en periode hvor jeg tænkte meget over om jeg var klar til ALT det, det indebærer.. Det tror jeg alle har!! Man går lige i panik et øjeblik 
Men det tror jeg kun er godt! Så ved man, at når man endelig gør det er det en meget velovervejede beslutning! 

Jeg synes det lyder som om i er klar 

Jo det var sådan jeg havde forstået det på dig. - Kunne godt se mit indlæg var lidt rodet. hehe.

Det jeg har markeret med rødt i dit indlæg.  for det. Der fyldestgjorde du lige mit tvivlsspørgmål :O

Det er lige nøjagtig det du lige sagde jeg har ventet på. Det var lige den sætning med at det er godt at man lige panikker og tænker en ekstra gang for så er man sikker.

Tak for det, vi føler os også klar. Og kan ikke vente med at se kæresten i faderrollen. <3 Han har været såååå fantastisk med sine nevøer.

Anmeld

17. juni 2011

twinny

velkommen til...

og tillykke med lille spir... '

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

Frk-Lotusblomst skriver:

Jo det var sådan jeg havde forstået det på dig. - Kunne godt se mit indlæg var lidt rodet. hehe.

Det jeg har markeret med rødt i dit indlæg.  for det. Der fyldestgjorde du lige mit tvivlsspørgmål :O

Det er lige nøjagtig det du lige sagde jeg har ventet på. Det var lige den sætning med at det er godt at man lige panikker og tænker en ekstra gang for så er man sikker.

Tak for det, vi føler os også klar. Og kan ikke vente med at se kæresten i faderrollen. <3 Han har været såååå fantastisk med sine nevøer.

Jeg er glad for jeg kunne hjælpe!  

Sådan har jeg det også, min kæreste er også rigtig god med sin niece! 

Glædre mig til at følge med i dit (jeres) PB!

Anmeld

17. juni 2011

Mom2012

Baby-støv skriver:

velkommen til...

og tillykke med lille spir... '

Tusind tak

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Ann87 skriver:

Jeg er glad for jeg kunne hjælpe!  

Sådan har jeg det også, min kæreste er også rigtig god med sin niece! 

Glædre mig til at følge med i dit (jeres) PB!

Og det gjorde du.

Orrh, det smelter bare ens hjerte når man oplever de øjeblikke. Mmm..

Og jeg glæder mig til at følge jeres graviditet med ønskebaby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.