Gaver til podene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2008

Zuzet

Eva skriver:

Det kan man måske ikke med de billige??

Hej Eva

Det har Majbritt da slet ikke skrevet noget om???

Jeg kan kun svare for mig selv.....mine børn får bla. mærketøj som Katvig, Molo osv i julegave og det er jo virkelig noget de kan bruge og som de ville få uanset om det var jul eller ej......vælger så at gemme det til jul så der er lidt flere gaver at hygge med.

Køber bla. også bøger og spil til fælles gaver som hele familen kan få glæde af.....og derudover får de så også altid det/de ting de ønsker sig højest

Så mon ikke det er noget af det samme Majbritt og andre måske gør?

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

Honningblomst

Zuzet skriver:

Hej Eva

Det har Majbritt da slet ikke skrevet noget om???

Jeg kan kun svare for mig selv.....mine børn får bla. mærketøj som Katvig, Molo osv i julegave og det er jo virkelig noget de kan bruge og som de ville få uanset om det var jul eller ej......vælger så at gemme det til jul så der er lidt flere gaver at hygge med.

Køber bla. også bøger og spil til fælles gaver som hele familen kan få glæde af.....og derudover får de så også altid det/de ting de ønsker sig højest

Så mon ikke det er noget af det samme Majbritt og andre måske gør?

Hilsen

Lotte

Synes det lå implicit i det...men sådan er vi så forskellige..

Anmeld

3. december 2008

Mca<3

Mine unger får for ca 1000-1200 kr

Anmeld

3. december 2008

babyboy

Vi køber normalt ikke nogle julegaver til vores børn.
Den 5. December holder vi Saint Nicholas (Hollandsk tradition), og her sørger farmor for gaverne. Den lille får vel omkr. 2-3 stks. den lidt større får vist nogle flere.
Den 24. December holder vi jul med nogle venner der også har et barn, og her køber jeg nok en lille gave til hver af børnene der kommer (så måske køber jeg julegaver i år til børnene).
Den 25. December holder vi så jul med farmor og farfar, og her er farmor gået amok med julegaver.
Den 27. eller 28. December holder vi jul i DK med mormor og moster, og her er mormor gået amok med julegaver.
Da det stadigt er små børn jeg har (den ældste er 2 snart 3) synes jeg faktisk at de vil få nok gaver i December.
Min erfaring er at 3-4 gaver på en aften er nok til at de føler sig overvældet, så det er hvad de vil få.

Anmeld

3. december 2008

twinboys

Eva skriver:

Det kan man måske ikke med de billige??

Jo men disse gaver er virkelig noget de ønsker sig... Det er ikke prisen der afgør glæden ved en gave...

Majbritt

Anmeld

3. december 2008

Lulle25

Vores børn får for 1500-2000. Dvs det gør Cecilie i hvert fald, hun ønsker sig en masse til hesten, og hesteting koster jo en del. Vores lille pige får nok omkring 1000 kr. Et bord med to stole med hynder til og lidt legetøj

Har det med at gå lidt bananas når det er jul eller til børnenes fødselsdage. Men det er ikke priserne der betyder noget det er gavnenes betydning
Louise

Anmeld

5. december 2008

Miamaja

har ikke haft et fast beloeb. jeg er kommet fra et hjem hvor julen var stor dvs man fik alt det toj man skulle bruge det naste aar/maaneder og sko, penalhus, ting til skolen og legetoj i lange baner. ja, det hele. og saa blev der ikke kobt saa meget, kun yderst nodvendigt i de alm maaneder af aret. det betod vi fik ret saa mange gaver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.