Gaver til podene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gavebeløb til poderne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.152 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor meget køber i for til poderne i julegave? Jeg har købt det jeg synes han skulle have, men har gjort det over flere omgange. Nu har jeg (desværre) regnet sammen hvor meget jeg har købt for, og det var ikke et kønt syn Man kan vist godt fornemme han er enebarn.

Hvad er "normen" pr barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

M&F&C

I år får Frederikke for ca 300 kr af mig og ved ikke hvad hun får for af min kæreste - hvad han køber til hende er ligeså stor en overaskelse for mig. Nu er hun også kun 3 måneder, så hun får noget jeg synes hun mangler.
Næste år eller næste år igen når hun begynder at have en lille mening om tingene så stiger gavebudgettet nok, alt efter hvad der står på sedlen.
Er vant til hjemmefra at få alt mellem 500 kr og 1000 kr - det er alt efter hvad vi hver især har ønsket os

Anmeld

2. december 2008

mette moren

jamie er ene barn endnu så han får for 1500 og tror faktisk ikk det bliver anderledes fordi vi får en mer..men for folk med 3-4 børn kan jeg godt se det er et problem!! der skal jo også mad til hele måneden.. og andre i fam skal jo også ha en lille julegave ting men jeg starter så allerede i november med at forberede mig til julen mette

Anmeld

2. december 2008

Stumpen

Mathilde får for 399 kr.

Anmeld

2. december 2008

Fam. Madsen

marcus får for omkring 600kr...

Anmeld

2. december 2008

Astrid P

Lige omkring de 500. Hun er faktisk den af os der får den dyreste gave...

Anmeld

2. december 2008

Astrid P

Nå, jeg har så svaret lidt forkert. Jeg har netop bestilt den lille dames gave, og den sneg sig op på 549 + porto.
Så jeg har sat min stemme det forkerte sted...

Anmeld

2. december 2008

lonemus

Vi har egnetlig ikke noget fast beløb, endnu! Vi køber, hvad vi syntes de har brug for - i år får de for 350.- kr hver. Det passede simpelthen lige med det, vi havde tænkt os at købe. Jeg syntes ikke det så meget er prisen det afhænger af, men mere at det er noget legetøj de bliver glade for. Omvendt kunne jeg så også godt finde på at købe en gave til f.eks. 1000.- kr, hvis det var lige nøjagtig det den gave kostede, som jeg havde fundet.
Så lige nu, intet fast beløb, men er da sikker på det bliver nødvendigt efterhånden som de bliver ældre - og selv ved hvad de mangler

Deres adventsgaver er så rimelig store i år, så vi syntes de får rigeligt med pakker - og jeg ved der ligger rigtig mange under træet i år

Lone

Anmeld

2. december 2008

MorCamilla

Mikkel får for mellem 200 og max 500 kr... I år har vi købe gave til ham for 349 (tror jeg nok)

Anmeld

2. december 2008

Kvindemin

Omkring de 300. Der INGEN grund til at man giver børn mellem 0 og 16 mdr. 'store' gaver til 1000 kr. Syntes det er DYBT godnat, de er jo glade under alle omstændigheder.
Men når de bliver større, skal de næsten have hvad de ønsker sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.